זמנים נהדרים עוברים על האולפן עם סמל אוזני העכבר, כל כך נהדרים עד שיצטרכו שם בקרוב מחשבי על כדי לחשב את כמות המזומנים שעוברת אל חשבון הבנק. על פי דיווח בהוליווד ריפורטר השיגה מניית דיסני הנסחרת בבורסה (מחיר של 1.28 דולר) רווחים של 12.46 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2014. דיסני היא כמובן ארגון עצום עם שלוחות במגוון תחומים, ועדיין הייתה זו חטיבת הקולנוע שאחראית לסכומים חסרי התקדים האלה.

"לשבור את הקרח", זוכה פרס האוסקר לסרט אנימציה, אמנם יצא לבתי הקולנוע בנובמבר 2013, אבל אחוז ניכר מהרווחים האדירים (1.27 מיליארד דולר) התקבל מתחילת השנה הנוכחית. לפני חמש שנים החליטה דיסני לרכוש את אולפני "מארוול" בעסקה בשווי 4 מיליארד דולר. מאז הם מודים בכל יום על הנכס האסטרטגי הזה. ענקית גיבורי העל סיפקה לדיסני רבעון אדיר כש "קפטן אמריקה: חייל החורף", גרף 713 מיליון דולר.

אין תמונה
אל תעירי אותם מהחלום
עוד הימור מוצלח של דיסני היה על הספין אוף ל"יפהפיה הנרדמת" בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי. "מליפיסנט" הוא הסרט המצליח ביותר של דיסני השנה עם רווחים של 727 מיליון דולר. גם ג'ולי עצמה רשמה בו שיא אישי לאחר שהפך לסרט המצליח ביותר שלה בקופות.

אם מישהו דואג לגבי תזרים המזומנים של האולפנים בהמשך השנה, זה המקום להזכיר שדיסני נהנית בימים אלה מההצלחה המסחררת של "שומרי הגלקסיה" (94 מיליון דולר בסופ"ש הראשון) כשבהמשך השנה צפוי לצאת גם "שישה גיבורים", סרט האנימציה הראשון מבית מארוול.