מתקפת הטריילרים הסודיים נמשכת. זה התחיל בחודש שעבר, כשחלקים ראשוניים ביותר מתוך "Tenet", סרטו הבא של כריסטופר נולאן, הוקרנו בטיזר-טריילר קצרצר הוקרן בבתי קולנוע נבחרים בארצות הברית ובאנגליה. הטיזר, שהוקרן לפני "מהיר ועצבני: הובס ושואו" (סרט שחולק עם "Tenet" חברת הפצה), לא חשף יותר מדי אודות הסרט, אבל גרר את מעריצי הבמאי - שחתום, בין השאר, על "דנקרק", "האביר האפל" ו"התחלה" - לתוך סבך של תאוריות והשערות על כך שמדובר בסרט המשך לאחת מיצירותיו הקודמות. כך או כך, הצעד היח"צני הצליח, וכעת הגיע טיזר-טריילר חדש, גם הוא לשובר קופות מיועד שייצא בשנה הבאה, וגם הוא סודי ביותר.

בבתי קולנוע נבחרים בארצות הברית מוקרנת בימים האחרונים הצצה ראשונה ל"ציפורי הטרף", שהוא גם סרט המשך ל"יחידת המתאבדים" מ-2016, וגם סטייה מהסרט הראשון ויציאה לעלילה חדשה לחלוטין שתעסוק בגיבורת הקומיקס הארלי קווין, בגילומה של מרגו רובי. ההצצה הופיעה תחילה לפני הגרסה המחודשת ל"ספיידרמן: רחוק מהבית", אולם אחרי שהאולפנים הבחינו שמעריצים מצלמים את הטיזר ומעלים אותו לרשת, הם הפסיקו את הקרנתו והחלו אותה מחדש בשבוע שעבר, הפעם לפני סרט האימה "זה: חלק 2".

למרות ש"יחידת המתאבדים" נחשב לסרט בינוני למדי (במסד ביקורות הקולנוע של Rotten Tomatoes, למשל, הוא זכה לציון 27 מתוך 100), רובי סיפקה בו הופעה כריזמטית, שהובילה את אולפני וורנר להציע לה סרט משלה ולזנוח, הלכה למעשה, את התוכניות העתידיות של האולפנים בנוגע ל"יחידת המתאבדים" (שבעצמו יזכה לסרט המשך שמתוכנן לצאת ב-2021). וכך יהיה: "ציפורי הטרף", סרט הסולו של קווין, יצא בתחילת 2020. רובי, שהופיעה הקיץ בתפקיד שרון טייט בסרטו של קוונטין טרנטינו "היו זמנים בהוליווד", משחקת את התפקיד הראשי ב"ציפורי הטרף", ושימשה בו גם כמפיקה. האם היא האחראית לשם המקורי והמטופש שלו - "Birds Of Prey And The Fantabulous Emancipation Of One Harley Quinn"? אנחנו בהחלט מקווים שלא.

ולמרות שעברו כבר יותר משמונה חודשים מאז שאולפני וורנר שחררו תמונות ראשונת מ"ציפורי הטרף", ולמרות שיש עוד פחות מחצי שנה עד לצאת הסרט עצמו (אהבתם את ציוני הזמן האובססיביים? אהבתם מאוד), טריילר נורמלי - אין. הטיזר ששוחרר, כאמור, הגיע רק לבתי הקולנוע ולוורנר אין כוונה להעלות אותו ליוטיוב כמו את שאר הקדימונים שהם משחררים. בהתאם, הגרסאות של הטיזר שקיימות כעת ברשת צולמו בטלפונים סלולריים, ואינן באיכות גבוהה למדי:

הבלונים, אגב, מאזכרים את "זה: חלק 2", וכל מי שצפה בו או בסרט הקודם במותג האימה יבין בוודאי את חשיבותם.

ובכל מקרה, אם מצמצתם או התעטשתם לרגע במהלך ארבעים השניות הללו, נתקצר ונאמר שהטיזר מציג בעיקר סצנות קצרצרות מאוד של הדמויות המרכזיות ב"ציפורי הטרף". הסרט יתרחש אחרי הפרידה של הארלי קווין והג'וקר, המאפיונר הפסיכוטי שדרדר אותה לחיי פשע (ושוחק בכישרון מפוקפק מאוד על ידי ג'ארד לטו ב"יחידת המתאבדים"), והארלי תחבור בו לשתי לוחמות-צדק חדשות בשם האנטרס (Huntress, ציידת) שתשחק מרי אליזבת' וינסטד והקנרית השחורה (Black Canary) בגילומה של ג'ורני סמולט-בל. השלוש יתאחדו, ובעזרתה של הבלשית רנה מונטויה (שתשחק רוזי פרז) יצאו להילחם במאפיונר חדש, פסיכוטי לא פחות, בשם "המסכה השחורה", אותו ישחק יואן מקגרגור. כמו כן, הטיזר חשף שהארלי קווין החליפה תסרוקת, ואלה באמת כבר בשורות מרעישות עבור כל מי שתכנן להתחפש אליה בפורים.