אין תמונה
הכל בשביל הסניץ'
הספר האחרון בסדרת "הארי פוטר" שוחרר לפני 7 שנים והסרט השמיני האחרון בסדרה יצא לאקרנים לפני 3 שנים, אבל בכל הקשור למעריצים האדוקים עולם הקוסמים עדיין חי ובועט מתמיד. סרט דוקומנטרי חדש יצא לעקוב אחרי אחת התופעות המרתקות שנוצרו בעקבות הספר: טורניר אליפות העולם בקווידיץ' וקבוצת קולג' אחת שחולמת להגיע אליו.

כזכור, קווידיץ' הוא משחק שהומצא על ידי ג'יי קיי רולינג ונחשב למקביל בפופולאריות שלו בעולם הקוסמים לכדורגל בעולם המוגלגים. במסגרת המשחק מתמודדות שתי קבוצות של שחקנים רכובים על מטאטאים, שמנסות להכניס כדור לאחת משלוש הטבעות שעליהן מגנה הקבוצה היריבה. כל קליעה מדויקת לאחת הטבעות מזכה את הקבוצה בעשר נקודות. עם זאת, המשחק לא מסתיים עד שכדור זעיר ומעופף בשם "הסניץ'" לא נתפס על ידי אחת הקבוצות. תפיסת הסניץ' מזכה ב-150 נקודות והשחקנים שמחפשים אותו נחשבים לכוכבים הגדולים של המשחק. כזה היה גם הארי.

חזרה לאוניברסיטת UCLA ולקבוצת הקווידיץ' שהוקמה בו על ידי מעריצים נלהבים וחובבי ספורט מקרב הסטודנטים. הגרסה האמיתית של המשחק אמנם לא כוללת תעופה, אבל האגרסיביות והאמוציות מהספרים מצאו את דרכם אל המגרש. השחקנים ש"רכובים על מטאטאים" מתייחסים אליו בשיא הרצינות ולא תצליחו לשכנע אותם שבמהלכו הם לא מרגישים כאילו הם נמצאים באוויר. הסרט עצמו מתמקד בניסיונותיה של הקבוצה להתגבר על הלעג והקשיים ולנסות להגיע לאירוע הגביע העולמי החמישי שנערך בניו יורק.

הסרט שייקרא "Mudbloods" ("בוצדמים", כינוי גנאי לקוסמים שמגיעים ממשפחות של מוגלגים) בוים על ידי פרזאד סנגארי, סטודנט לשעבר באוניברסיטה, והוא צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-14 באוקטובר.