"אנאבל 2", הסרט החדש על הצעצוע הרצחני שמציג את תחילת דרכה של הבובה הקריפית, רק יצא לאקרנים בשבוע שעבר וכבר זכה לביקורות די אוהדות מצד המבקרים. הסרט אמנם זכה רק ל-67% באתר "Rotten Tomatoes" - לא מספר גבוה במיוחד אבל סביר יחסית לזבלון אימה, וטוב בהרבה מהציון לו זכה הסרט הקודם בסדרה, "אנאבל" (29%). ונכון לעדויות הטריות? לא מדובר בסרט לבעלי לב חלש.

כמו שקרה בעבר עם להיטי אימה מצליחים, גם את "אנאבל 2" ליוו מספר סיפורים ויראליים על צופים שהתעלפו מרוב פחד בזמן הצפייה. סרטון אחד אמנם התברר כמזויף, כשאישה שפונתה לקבלת טיפול לאחר שנקעה את רגלה בהקרנה, הוצגה כמי שאיבדה את ההכרה מרוב פחד, אך כעת מדווח מגזין "דיילי מייל" כי אשה בברזיל נכנסה להיסטריה כל כך חמורה בגלל הסרט - עד שהיא נתנה לעצמה אגרופים בפנים ופונתה לבית חולים קרוב. בסרטון המצורף ניתן לראות את האישה שוכבת על רצפת הקניון מחוץ לבית הקולנוע, צווחת כמו תרנגולת שחוטה ומשתעלת עד כדי אובדן נשימה.

לרוב, כאמור, יש לקחת דיווחים כאלה בערבון מוגבל, אך המקור האמין יחסית ("יחסית", אמרנו) ממנו הגיעה הידיעה מסיר הפעם מעט מהחשדנות. בכל מקרה, בין אם האישה באמת כיסחה לעצמה את הפרצוף או שמדובר בתכסיס שיווקי - אין ספק שמרבית הצופים הופחדו כראוי מהבובה תכולת העיניים (רק לי היא מזכירה בזוויות מסוימת את אביבית בר זוהר?). לראייה: שלל ממים שעלו לטוויטר בספק דאחקה ספק אזהרה לפחדנים, וגרמו לנו לדחות את הזמנת הכרטיסים:

גולש אחד אפילו קיווה למצוא דייט שתחזיק לו את היד בקטעים המלחיצים:

גולש אחר אמר שהוא מצטייד בספרי קודש לקראת הצפייה:

וגולשת נוספת התייחסה גם היא למוטיבים הנוצריים הבוטים בסרט:

ראיתם הכל ועדיין מרגישים אמיצים? ספרו לנו בטוקבקים איך היה ובין העונים תוגרל בובה מלחיצה שתחכה לכם על המיטה בסוף היום (סתם, אנחנו לא באמת עושים דברים כאלה, אבל אם היא עדיין מופיעה שם - דעו שאין לנו שום קשר למעשה ובהצלחה!).

mako תרבות בפייסבוק