mako
תרבות

פעם שלישית קוסמו: "סקס והעיר" חוזרת לסרט נוסף?

שרה ג'סיקה פרקר, הלא היא קארי ברדשאו, רמזה בראיון שהעניקה לאחרונה על האפשרות לאיחוד מרגש של הרביעייה בסרט נוסף. גם קריסטין דיוויס (שרלוט) לא הכחישה: "אנשים מדברים על זה"

מערכת mako תרבות | mako | פורסם 12/01/14 07:00 

אין תמונה
לא כל כך יפות ולא בנות שש עשרה
בראיון שהעניקה למגזין InStyle בשבוע שעבר רמזה כוכבת "סקס והעיר הגדולה", שרה ג'סיקה פרקר, על הסיכויים לאיחוד קרב של הבנות מהסדרה האיקונית של הניינטיז. "חלק ממני חושב שיש עוד פרק אחרון לספר", אמרה פרקר. "אבל תזמון הוא דבר מוזר. זו לא החלטה שניתן לחכות איתה לנצח, אני לא רוצה ללבוש אוהל."

גם קריסטין דיוויס, שמגלמת את דמותה של שרלוט, הגיבה בחודש שעבר על הסיכוי לאיחוד של הקאסט. "אני לא חושבת שהסיכוי לאיחוד הוא מופרך, יש על זה דיבור. אנשים מדברים על זה ובין היתר גם השחקנים, אבל לא ברור לי אם זה יקרה. אני אתרגש אם כן."

למרות החדשות המשמחות, עדיין אין הצהרה רשמית בעניין. אם אכן יתקיים איחוד, הוא יביא עימו סרט שלישי. העיבוד הראשון של הסדרה לקולנוע יצא בשנת 2008, כארבע שנים אחרי שידור העונה האחרונה בהחלט ברשת HBO. אך בעוד שהניסיון הזה זכה להצלחה בקרב המעריצים והמבקרים, סרט ההמשך שהגיע שנתיים מאוחר יותר נחשב לאחד הסרטים הגרועים ביותר שנראו בקולנוע בשנים האחרונות, כולל "זכייה" בשלושה פרסי "ראזי" ומועמדות לארבעה נוספים. הסדרה רצה במשך 6 עונות, משנת 1998 ועד 2004, והיא מבוססת על ספר של קנדיס בושנל באותו השם.

>> בואו לפייסבוק שלנו