פטריק מוט הפך בעל כורחו לבדיחת רשת בתחילת השנה אחרי שהצעת הנישואים שלו נחלה כישלון מהדהד. מוט החליט לבשר לבחירת ליבו על רצונו לחיות איתה באושר ובעושר דווקא על גבי המסך הגדול באולמה הביתי של UCLA במהלך משחק כדורסל בליגת המכללות. באחת מההפסקות התמקדה המצלמה בשניים ומוט כרע ברך ושלף טבעת לקול תשואות הקהל. מה שהוא לא לקח בחשבון הוא את תגובתה של חברתו, שקמה ועזבה את האולם. הקטע הפך ויראלי בתוך שעות ברשת ומוט נותר עם טראומה שהובילה אותו להחלטה דרמטית.

"חברה שלי סיפרה לי שאחת הסיבות המרכזיות לכך שלא רצתה להתחתן איתי היא הפין הקטן שלי", מסביר מוט בפתיחת הטריילר לסרטו החדש "Unhung Hero" (ישודר בינואר ב-yes דוקו). במהלך הסרט יוצא מוט להבין מהי התפיסה החברתית של פין קטן וההשפעה שלה על גברים ונשים בעולם, ובהמשך מנסה שורה של טיפולים ופתרונות שנועדו לסייע למאותגרי הגודל.

"תמיד הסתקרנתי לגבי דברים שאני מרגיש חוסר ביטחון לגביהם", מסביר מוט בראיון לניו יורק פוסט, "הווידאו הזה עשה כל כך הרבה רעש שהיה קשה לא להפוך אותו לנכס. חשבתי שאולי אוכל להפוך את החוויה הברוטאלית הזאת למשהו חיובי". בהמשך מסביר הבמאי שאין לו סיבה חד משמעית שהובילה אותו לייצר את הסרט, אבל הודה שהוא "עוזר לו לישון טוב יותר בלילה".

על אף שבבדיקה רפואית נקבע שמוט נמצא בחלק התחתון של הנורמה הממוצעת, הוא לא נותן לעובדות לבלבל אותו: "אני לא חושב שיש לי פין ממש קטן, אבל אני פשוט יודע שהוא לא מרשים או מיוחד. אבל הוא שלי והוא נהדר. אנחנו מבלים הרבה ביחד, אבל אני עדיין חסר ביטחון לגביו".

הסרט נרכש על ידי חברת שואוטיים וזמין לצפייה עבור לקוחותיה כבר כעת. גרסת ה-DVD שלו צפויה לצאת לשווקים ב-10 בדצמבר. 

אין תמונה
הגודל כן קובע?
>> בואו לפייסבוק שלנו