פרק הבכורה של העונה החדשה של "משחקי הכס" (7.4 ב-yes Oh וב-VOD) כבר נראה קרוב מתמיד, אבל עד שיגיע אל המסכים שלנו יחלפו עוד קצת יותר משבועיים. את הזמן הזה נצטרך להעביר עם הפוסטרים, הטריילרים וההצצות המרובות שפיזרה רשת HBO  לאורך השבועות האחרונים וגם עם הטריילר האחרון בהחלט, ששוחרר לפנות בוקר (רביעי).

בניגוד לטריילרים הקודמים, מתמקד הסרטון החדש דווקא בגורלן של הבנות הנותרות לבית סטארק, סנסה ואריה, אחרי האירועים השל פרק 9 בעונה החולפת. רמזי בולטון (האיש שעינה את תיאון גרייג'וי בעונה הקודמת) מציין שהמפתח לשליטה בצפון הן סנסה האצילית והשבויה ב"מעלה מלך" ואריה הקשוחה, שנדה ברחבי הממלכה ביחד עם "כלב הציד", סנדור קלגיין. גם בבית לאניסטר נרשמת התעניינות בגורלה של אריה, וזה אף פעם לא סימן טוב.

משחקי הכס 4 (צילום: צילום מסך / HBO)
סתם עוד יום של שמש | צילום: צילום מסך / HBO
גם בראן, השורד היחיד למשפחת סטארק, נמצא בדרכים ומנסה למצוא את ייעודו. סטאניס, שהובס בקרב בלאקווטר, עדיין לא מוותר גם הוא על הכתר המגיע לו. נראה שקרב גדול נוסף מצפה לנו גם מצידו העונה. כל המילים האלה ועדיין לא אמרנו את השילוב המנצח: חאליסי ודרקונים, אז הנה סגרנו גם את הפינה הזאת.

ואם עדיין לא נמאס לכם מטיזרים מגניבים לקראת העונה החדשה, קבלו את הסרטון הזה על סיפורם של היוצרים מאחורי "משחקי הכס". (משימה למתקדמים: זהו איזה חברה ישראלית הצליחה להשתרבב אל תוך הוידאו הויראלי מאד הזה)