1. סוף המשחק

מאז ש"משחקי הכס" הפכה לתופעה התרבותית העצומה שהיא היום, מנהלי ערוץ HBO ויוצרי הסדרה, דייויד בניוף ודי.בי וייס, נמצאים במאבק על שאלה אחת מרכזית: כמה זמן הסדרה הזו תמשך. המנהלים רוצים כמובן שהסדרת תרוץ לנצח, או לפחות עד שתפסיק להרוויח המון המון כסף. היוצרים לעומת זאת חוששים ממריחת-יתר, ושואפים לפרוש בשיא. עכשיו, הם גם מבטאים את הרצון שלהם בבירור לראשונה, בראיון לאתר Varitey. השניים סיפרו כי לא רק שהם שוקלים לסיים את הסדרה אחרי עונתה השמינית, אלא שהעונות הנותרות, 7 ו-8, יהיו קצרות מהרגיל. "שום דבר עוד לא חקוק באבן", הם אמרו, "אבל אנחנו שוקלים את האפשרות שהעונה השביעית תכלול 7 פרקים והשמינית והאחרונה 6". אם הרצון שלהם יתממש, ישארו לסדרה רק 13 פרקים אחרי שתסתיים העונה השישית שתתחיל בעוד שבוע. אז תהנו מכל פרק, כי זה לא ימשך לנצח. .

2. חייבים לדבר עם קווין

קווין קוסטנר התארח בלייט נייט של סת' מאיירס וסיפר על סרטו החדש, "קרימינל", בו הוא מככב לצד גל גדות ותחת הבמאי הישראלי אריאל ורומן. מאיירס שאל על סצינה בה קוסטנר פורץ לביתה של דמותה של גדות ואוטם את פיה בנייר דבק. "הגעתי בבוקר לסט, לא הכרתי קודם את גל, ואמרתי לה 'בוקר טוב, אני קווין אני אתקוף אותך היום'", הוא סיפר. לאחר מכן השניים דיברו על סרטיו הבאים של קוסטנר, דרמה על מדעניות שחורות שלקחו חלק משמעותי בתכנית החלל האמריקאית, ומערבון שהוא עתיד לביים.

3. עם ספוילרים

אתר חמוד וחדש מציע מאגר מידע שמעולם לא ידענו שחסר לנו: ספוילרים לכל הסרטים בעולם. Spoile Me כולל מנוע חיפוש נקי בו אפשר לחפש כל סרט ולקבל את הסיכום שלו במשפט אחד. בנוסף, אפשר להוסיף ספוילרים למערכת. 

4. כסף, אני בוחר בך

שלושה אולפנים הוליוודים גדולים נלחמים כעת על הזכויות להפקת סרט לייב-אקשן על פי משחקי הוידאו של פוקימון. סוני, וורנר והאולפן בבעלות סינית לג'נדרי נאבקים על הזכויות במכירה פומבית שקטה. אולפני לג'נדרי שנרכשו בינואר השנה על ידי קבוצת הנדל"ן הענקית "וונדה", מובילים כרגע במאבק, במה שיכול להפוך את העסק להרבה יותר מעניין אם המותג היפני פוקימון יגיע לידיים סיניות. ככה או ככה, אנחנו עוד נשמע מפיקאצ'ו וחבריו. 

5. כחול עמוק

אם אתם בין המעריצים הבודדים שנותרו ל"אווטאר", הסרט מ-2009 שהפך לתופעה עולמית ולסרט המצליח ביותר אי פעם, אז לג'יימס קמרון, יוצר הסרט, יש חדשות טובות בשבילכם. אחרי שדחה את יציאת "אווטאר 2" מחג המולד 2017 למועד לא ידוע, הבמאי הכריז בכנס סינמה-קון כי הוא מתכנן 4 סרטי אווטאר נוספים. הסרט החמישי בסדרה עתיד לצאת ב-2023. האם הסדרות המחומשות הן הטרילוגיות החדשות? אנחנו מקווים שלא.