כבר שנה שנייה ברציפות כובש אדם סנדלר את הפסגה המפוקפקת (בשביל הקריירה שלו, לא בשביל חשבון הבנק), כשחקן שמרוויח את הסכומים הכי מוגזמים בהוליווד.

"פורבס" יצרו רשימה שמעריכה את הכנסותיהם של 100 הסלבריטאים הרווחיים ביותר בהוליווד. במגזין בדקו מה הם שלושת הסרטים האחרונים בהם השתתפו השחקנים ברשימה' הם לא הכניסו סרטי אנימציה, תפקידים קטנים או כאלה שהופצו בפחות מ-2000 בתי קולנוע. לאחר מכן, "פורבס" הסתכלו על ההכנסות והתקציב של כל סרט. התגמול של כל כוכב משלושת הסרטים והתשואה הסופית עליו חולקו בהשקעה על הסרט, וכך היה אפשר לגלות כמה מהכסף שהושקע בשחקן, הוחזר כהכנסות הכלליות מהסרט.

סרטיו של אדם סנדלר, לדוגמא, הכניסו כ-3 דולרים על כול דולר ששולם לו. ג'וני דאפ, כבר לא רווחי כמו בימי "שודדי הקאריבים", ונמצא במקום השני עם הכנסות של 4.1 דולרים על כל דולר. גם בן סטילר לא הוכיח את עצמו בשנה החולפת ונכנס למקום השלישי עם 4.8 דולרים לכל דולר שהרוויח. במקום העשירי נמצא, באופן מפתיע, בן אפלק, שמכניס פחות מ-10 דולרים על כל דולר שהוא מקבל.

לא נראה שהעובדה שזו השנה השנייה של סנדלר בראש הרשימה, מרתיעה את הוליווד. רק באוקטובר התבשרנו כי נטפליקס שילמה לקומיקאי כדי שיפיק ויככב בארבעה סרטים שיופיעו בלעדית בשירות הסטרימינג שלה.