1. ג'יזס, איזה חמוד

המתאבק שהפך לשחקן שהפך למגה-סטאר ממשיך לפזר רגעים ספק קסומים ספק מביכים בחשבון האינטגרם הפופולרי שלו. הפעם, לכבוד חג המולד, הוא שר שיר קטן לבתו שזה עתה נולדה, ואפילו מאיים בקול תינוקי שהוא יכסח את סנטה במכות.

'Twas the night before Christmas... #BeCarefulSantaShesTough

A video posted by therock (@therock) on

2. תיבת פנדורה

בעוד "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" שועט בדרכו לניפוץ כל שיא כלכלי בעולם הקולנוע, ג'יימס קמרון, שהיה עד עכשיו ה-מלך של טבלאות ההכנסות עם "טיטניק" ו"אווטאר", משמיע את קולו. קמרון, שידוע בנטייתו להיעלם מהרדאר לתקופות ארוכות של עבודה בסופן הוא מגיח עם סרט שמשנה את חוקי המשחק ומכניס המון כסף, התראיין לאתר "Collider" והזכיר שהתכניות שלו לגבי סרטי ההמשך של "אווטאר" עדיין בתוקף - סרט כל שנה החל מ-2017 – 4 סרטים בסך הכל (כי טרילוגיות זה הכי העשור הקודם). קמרון הרגיע את המעריצים וסיפר שההכנות לסרט מתקדמות לפי לוחות הזמנים, וכי עיצוב העולם לסרט החדש כמעט הושלם. בינתיים, אתם יכולים לטוס לחו"ל ולתפוס את מופע האקרובטיקה של "סירק דה סוליי" המבוסס על הסרט.

3. רצח או לא רצח?

פחות משנה אחרי שהמיני סדרה התיעודית של HBO, "הג'ינקס", כבשה את לבבות הצופים, נטפליקס עונה בדוקו משלה על ספק פושעים ועיוותי משפט מחרידים. “Making A Murderer” עוקבת ב-10 פרקים אחרי 10 שנים בחייו של סטיבן אייברי, שתקף-או-לא-תקף, הורשע-או-לא-הורשע, צדיק או פושע נאלח. הביקורות על הסדרה מהללות, והקולגות המפורסמים מפרגנים ברשתות החברתיות. את הפרק הראשון אפשר לראות ביוטיוב, את היתר תיאלצו לחפש בעצמכם. בלי ספוילרים!

מנדי מור: "'מייקינג א מרדרר'. אני. לא יכולה. להפסיק. לצפות. זה מרסק אבל לגמרי מכשף"

ריקי ג'רווייס: "סיימתי לצפות ב'מייקינג א מרדרר'. בלי ספוילרים אז אני לא אהרוס את העולם עדיין. תגידו לי כשסיימתם לצפות בזה כדי שתוכלו לעזור"

אלק בולדווין: "אם התיאבון שלכם לצדק ודוקו מרתק נותר רעב במהלך החגים: 'מייקינג א מרדרר'"

4. רוק בבית הסוהר

והנה פושעת שיצאה בזול: בגיאורגיה מתקשים לשמור על הפרדה בין החוק הרשמי לתכניות ריאליטי, מה שהביא בסוף השבוע לשחרורה של אסירה בעקבות ביצוע מרגש בריאליטי שירה. על אף שטאונה קולבאיה הורשעה בעבירת שוד לפני כשלוש שנים ומרצה עונש מאסר מאז, היא קיבלה אישור להשתתף בעונה הנוכחית של "דה ווייס" הגיאורגית. בשמינית גמר התחרות, בה הודחה לבסוף, הכריז שר בממשלה הגיאורגית בשידור חי כי היא תשוחרר על תנאי. לידיעת הקורא רומן זדורוב.

5. בינתיים במאיץ החלקיקים

אנחנו בכלל חשבנו שפרקי "המפץ הגדול" שצצים לנו בלוח השידורים הם בכלל שידורים חוזרים, אבל מחשבה שנייה הבהירה שהסיטקום הנוסחתי הזה (הבנתם? נוסחתי, כי הם מדענים!) עדיין רץ, ושעונתו הנוכחית המגיעה לסיומה – התשיעית במספר – המשיכה לגרוף רייטינג מפלצתי בארה"ב. עכשיו, השואו-ראנר של הסדרה מדאיג את הגיקים-מעריצים עם ספקות לגבי המשך התכנית אחרי עונתה העשירית. "המציאות היא שאולי העונה ה-10 היא נקודת הסיום", הוא אמר בראיון ל"הוליווד ריפורטר", ושבר את לבבותיהם של אלפי גיקים בעודם ממתינים בתור לראות שוב את "הכוח מתעורר".