"הבריחה מהמחר" הוא סרט אימה בדיוני של הכותב והבמאי האלמוני רנדי מור, שעוסק בבחור שנקלע לחוויה סיוטית ומטרידה במהלך חופשה משפחתית בדיסנילנד. הסרט הוצג בפסטיבל סאנדנס האחרון באפריל, ואת עיקר תשומת הלב משך בגלל עובדה די מעניינת – מור צילם את הסרט בדיסנילנד, ללא ידיעת מנהלי הפארק או אישורם. מכיוון שהפארק ידוע בנוקשות שלו לגבי צילומים בתוך הנכס, הם התרחשו באופן מחתרתי על מנת למנוע משיכת תשומת לב מיותרת. התסריטים נשמרו רק באייפונים, הסרט צולם במצלמות יד הדומות לאלו של המבקרים הרגילים בפארק והסרט נערך בדרום קוריאה, על מנת למנוע מכל מי שאולי קשור לתאגיד לשמוע עליו. לא פלא שהכינוי של הסרט היה "סרט הגרילה האולטימטיבי".

המבקרים הופתעו לגלות את העיצוב הסוריאליסטי של הסרט, שהושווה ליצירותיהם של רומן פולנסקי ודיוויד לינץ'. עם זאת, בגלל שמדובר בסרט שצולם באופן לא חוקי, לא ברור אם אי פעם הוא יגיע לאקרנים.

אם כן, תגלו כי הסרט עוסק במשפחה שמגיעה לחופשה בדיסנילנד, וזמן קצר לאחר הגעתם מקבל אבי המשפחה, ג'ים, שיחה מהבוס שלו שבה הוא מתבשר על פיטוריו. הוא לא מספר למשפחה את החדשות על מנת לא לקלקל את החופשה, אבל מתחיל להתערער לאיטו. בובות הענק שמסתובבות בדיסנילנד ושלל המתקנים מתחילים להראות מאיימים וסוריאליסטים, הוא מתחיל לסבול מהזיות ולא ברור לו או לנו אם הדברים שהוא רואה אמיתיים או שהוא עובר התמוטטות עצבים.

הבריחה מהמחר (צילום: ויקיפדיה)
פוסטר הסרט "הבריחה מהמחר" | צילום: ויקיפדיה

הסרט עלה למור 650 אלף דולר, פי שלוש ממה שתוכנן בהתחלה, ועכשיו ניתן לראות את הטריילר לסרט המסקרן. מוכרחים להודות שהטריילר עצמו לא נראה מרשים במיוחד, אבל בהתחשב בסיפור הייחודי שמאחורי הסרט ובקשיי ההפצה שהוא עומד להיתקל בהם, מדובר בסיפור ששווה לעקוב אחריו.

 בואו לפייס שלנו