סט הצילומים של סרטו החדש של טום קרוז חווה הסופ"ש טרגדיה קשה כאשר מטוס מטעם ההפקה התרסק במדלין, קולומביה, והביא למותם של שניים, כשהשלישי פצוע קשה. על פי סוכנות AP, שני ההרוגים הם קרלוס ברי הקולמביאני וכן טייס המטוס, אלן דיוויד פורווין האמריקאי. הנוסע השלישי על המטוס, הטייס האמריקאי ג'ימי לי גרלנד, מאושפז כעת בבית חולים במדלין במצב קשה.

על פי הרשויות המקומיות, השלושה המריאו מהעיירה הקולומביאנית סנטה פה דה אנטיקווה, לאחר שסיימו את עבודתם על הסרט "Mena", בו מככב קרוז. לאחר שהמטוס נתקל בתנאי מזג אוויר קשים הוא התרסק בעיירה סן פדרו דה לוס מילגרוס, למרות כי לא נמסרו קריאות מצוקה אל מגדלי הפיקוח המקומיים. בנו של גרלנס הפצוע מסר לחדשות NBC כי אביו במצב קשה, אך "עדיין חי ובסדר". 

אין תמונה
קרוז על סט הצילומים עם הטייס האמריקאי אלן דיוויד פורווין שנהרג בהתרסקות

כמו מעין בדיחה מרושעת, מוטיב התעופה יותר מדי חוזר על עצמו בסיפור הטרגי הזה שהתרחש ב-11 לספטמבר. לא רק שהטייס, שהיה איש פעלולים אווירי שעבד על סרטים רבים, נהרג בעוד שהטייס השני שהיה על המטוס נפצע קשה, אלא שגם טום קרוז עצמו הוא טייס מורשה. קרוז אף נראה מצולם בסוף חודש אוגוסט האחרון כשהוא יוצא מאותו מטוס שהתרסק, אז נחת לראשונה בסט הצילומים של "Mena". בנוסף, קרוז מגלם בדרמה החדשה בבימויו של דאג לימן, את דמותו האמיתית של הטייס האמריקאי בארי סיל, שעבד עבור פאבלו אסקובר, ברון הסמים הקולמביאני המוכר, ולאחר מכן הפך למושתל מטעם הרשות למלחמה בסמים.

הפקת הסרט, מטעם אולפני יוניברסל, מסרה בתגובה רשמית כי "תפילותינו הולכות אל אנשי הצוות ומשפחותיהם בזמנים קשים אלו".

#TomCruise conducting international relations like a champion with a team of fantastic professionals with the #MilitaryForcesofColombia who did an amazing job of supporting our #aerialteam and #keepingussafe . Thanks to all in #araraquara !! @apurwin @helinetaviation @shotovercamera @videofort @repinteractive @team5aerialsystems

A photo posted by apurwin (@apurwin) on