ג'וני איקס
נראה כמו יצירת מופת
בימים האחרונים של 2012 עסקו כולם בחגיגות השנה הרווחית ביותר בקופות הקולנוע של צפון אמריקה, ובסרטים המצליחים שעזרו לה להגיע לשיא הזה. אלא שלצד מיליארדי הדולרים שהניבו סרטים כמו "עלייתו של האביר האפל" ו"הנוקמים", היו גם כאלו שלא ממש תרמו למאמץ המלחמתי. הבולטים שבהם מתפרסמים כעת ברשימת הסרטים הכי פחות רווחיים של 2012, שנחשפה אתמול.

מן הנתונים של מסד הנתונים המוביל "Box Office Mojo" עולה כי הסרט שהרוויח הכי מעט מבין 655 הפיצ'רים שהגיעו בשנה החולפת לקולנוע היה "האהבה הנוראית של ג'וני איקס", שהסתפק ב-117 דולרים בלבד. מחזמר הפנטזיה הוצג בבית קולנוע אחד ברחבי ארצות הברית, ועל אף שכלל כמה שמות של שחקנים מוכרים לא הצליח להביא ולו מבקר בולט אחד שיצפה בו.

פלייבק
לא, אל תלחצו פליי
אל המקום השני ברשימה המפוקפקת הזאת הגיע "פלייבק", מותחן אימה בכיכובו של כריסטיאן סלייטר, שהוצג אף הוא בבית קולנוע בודד, וסיים את השנה עם 264 דולרים בקופה. "דירה 143" (383 דולר), "לפגוש את הרשע", בכיכובו של סמואל .ל. ג'קסון (525 דולר), ו"גוטפריד הלנווין והילד החולמני" (601 דולר) סוגרים את החמישייה.

אם חשבתם שרק סרטי אימה דלי תקציב נמצאים ברשימה, טעיתם. 2012 כללה גם את הסרט בתפוצה רחבה עם הפתיחה הגרועה בהיסטוריה. מדובר ב-"Oogieloves In The BIG Balloon Adventure", שהוצג בלמעלה מ-2,100 בתי קולנוע ברחבי צפון אמריקה, והגיע לסך כולל של 443,901 דולרים בלבד.

 אל תהיו זרים, בואו לפייסבוק שלנו!