אחרי ההופעה הקורעת לצידה של מאיה רודולף בטקס האוסקר, הקומיקאית האפרו אמריקאית טיפאני האדיש כבר מסמנת את המטרה הבאה שלה: להנחות את טקס האוסקר הבא. האדיש ורודולף עלו לבמה בטקס המנומנם יחסית והציתו את האולם עם ההומור העוקצני שלהן, כשהרגיעו את הקהל והבטיחו לו כי "טקס האוסקר לא נהיה שחור מדי".

ההופעה המרעננת הציתה גלים של אהבה בטוויטר, ורבים הציעו כי צמד הקומיקאיות ינחו יחדיו את טקס האוסקר הבא. יקירת המדור, אלילת הדוגמנות טיירה בנקס, כתבה בטוויטר לאחר הטקס: "המלכה טיפאני האדיש צריכה להנחות את טקס האוסקר יום אחד! צייצו מחדש אם אתם מסכימים! בואו נשיג לה קצת כסף!".


כעת נראה שגם האדיש הייתה שמחה להשיג לעצמה קצת כסף ולקבל את התפקיד הנחשק. האדיש התארחה השבוע בפסטיבל הסרטים SXSW ואמרה: "אני אשמח לעשות דבר כזה. אני יודעת שאבי יהיה ממש גאה אם אני אקבל את זה". היא הוסיפה וציינה את התנאי החשוב ביותר: "כל עוד אקבל את הכסף שלי". אם אכן תזכה בתפקיד הנחשק, האדיש תהיה האשה השחורה השנייה שתנחה את הטקס, אחרי שוופי גולדברג הנחתה אותו ארבע פעמים.

האדיש, שחקנית וקומיקאית בת 38, פרצה למרכז הבמה בשנה שעברה, כשכיכבה בסרט "Girls Trip", שזכה להצלחה קופתית וביקורתית. בהמשך השנה, היא הפכה לסטנדאפיסטית השחורה הראשונה שהנחתה את תכנית המערכונים "סאטרדיי נייט לייב". כעת היא רוצה לעשות את הצעד הגדול הבא, ואם תשאלו אותה, היא הרוויחה את התפקיד ביושר: "בעיני, מאיה ואני עשינו אודישן לתפקיד הגדול - כי רק אחר כך הבנתי שאנחנו לא מקבלות על זה כסף".

האדיש המשיכה את הבדיחה וסיפרה על הדרכים בהן ניסתה לקבל פיצוי הולם על עבודתה: "כשגיליתי שאנחנו לא מקבלות כסף, אמרתי 'ובכן, שמעתי שיש שקיות מתנה'. ואז הייתי כזה, 'אה, אנחנו לא מקבלים שקיות מתנה... אז מה אני מקבלת פה?'. הם אמרו לי, 'יש לנו בקבוק יין שעולה איזה 13 דולרים', אז לקחתי את היין". צעד חכם טיפאני, מה ששלך שלך.

A post shared by Tiffany Haddish (@tiffanyhaddish) on