המשטרה בלואיזיאנה עדיין מנסה להבין מה היה המניע של ג'ון ראסל האוזר, שפתח באש בבית הקולנוע בעיר ביום שישי, הרג שני צופים, פצע כעשרה נוספים והתאבד. כעת חושפת משטרת לואיזיאנה שמצאה בביתו של האוזר יומן בו כתב את פרטי ההקרנות של "אסון מהלך", הקומדיה של איימי שומר וג'אד אפטאו, שבמהלך הקרנתה אכן ירה על הצופים. היומן מעיד על כך שהירי היה מתוכנן, מה שמעלה שאלות לגבי המניע של האוזר והקשר של הסרט עצמו למקרה.

עוד באותו נושא:

בינתיים, פרטים על חייו של האוזר ועל יחסיו הבעייתיים עם אשתו לשעבר ועם בתו – שתיהן הגישו נגדו צווי הרחקה בעבר – משמשים גם הם כרמזים. האוזר בן ה-59 מצטייר כעת כפעיל ימין שמרני, ופעילותו באתרים שונים – פייסבוק, טוויטר, פורומים פוליטיים ועוד – נחשפים.

היורה ב"אסון מהלך" בלואיזיאנה
האוזר לפני מספר שנים

בין אמירותיו באתרים השונים ניתן למצוא משפטים כמו: "אמריקה היא האויב של העולם", "היטלר השיג יותר מכל מנהיג אחר", "אני שונא ליברלים" ו"מוות מגיע בקרוב לחווה הקורסת כלכלית שנקראת ארה"ב". כעת, גורמים שונים בארה"ב מחברים בין האידיאולוגיה הקיצונית של האוזר לבין הבחירה שלו בהקרנת סרטה של איימי שומר - פמיניסטית, ליברלית ויהודייה. המשטרה ממשיכה לחקור את המקרה. 

עוד ב-mako תרבות: