שיתוף הפעולה בין ג'ניפר לורנס ובראדלי קופר הוכיח את עצמו כאחד המוצלחים על המסך בשנים האחרונות. "אופטימיות היא שם המשחק" היה מועמד ל-8 פרסי אוסקר והעניק ללורנס את הפסלון המפורסם. "חלום אמריקאי" אמנם לא זכה באף קטגוריה, אבל היה מועמד ב-10 קטגוריות. שיתוף הפעולה השלישי שלהם היה אמור להמשיך את הרצף עם דרמה תקופתית שמבוססת על רב המכר "סרינה" מאת רון ראש, בבימויה של סוזן בייבר, שביימה את "בעולם טוב יותר" זוכה פרס האוסקר בשנת 2011 לסרט הזר הטוב ביותר. אלא שהפעם משהו בשילוב המוצלח הזה השתבש.

"סרינה" החל בפרויקט מבטיח שהידרדר במהירות להגדרה של סרט מקולל. דארן ארונופסקי ("ברבור שחור", "פייטר") היה אמור לביים את הסרט בתחילה כשאנג'לינה ג'ולי יועדה לתפקיד הראשי. השניים החליטו לפרוש מהסרט בשלב מוקדם ובייבר מונתה לתפקיד במאית. לורנס, שלוהקה לתפקיד הראשי, שכנעה את הבמאית לקחת את קופר לתפקיד הגברי והשניים החלו בצילומים עוד לפני יציאתו של "אופטימיות היא שם המשחק". בעוד "אופטימיות" צולם בקצת יותר מחודש, צילומי "סרינה" נמשכו כשנתיים וחצי. 

לאורך כל התקופה "סרינה" לא הצליח למצוא מפיץ אמריקאי שיסכים להביא אותו לבתי הקולנוע בארה"ב. רק השבוע קנו בחברת ההפצה הקטנה "מגנוליה" את הזכויות לסרט, זאת לאחר שהמפיצים הגדולים סירבו להשקיע בו, למרות השמעות הגדולים על הפוסטר. "מגנוליה", שמתמחה בסרטים זרים ועצמאיים, הסכימה לקחת על עצמה את ההפצה העולמית רק משום שחברה אחות שלה היא זו שמימנה את הסרט. בנוסף, אף פסטיבל נחשב לא הביע רצון להקרין אותו בבכורה. בסופו של דבר יוקרן הסרט בפסטיבל BFI שיתרחש בחודש הבא, לא בדיוק הבחירה הראשונה לסרט מבטיח.

"זה סרט רע. הוא מצער, משעמם ואיטי", סיפר מפיץ עצמאי לאתר האינטרנט "Mashable ". "זה לא סרט טוב", מספר אחר. "זה לא כאילו הוא מביך עבור לורנס או קופר – התסריט מקולל". מפיץ שלישי אמר כי אף אחד מהשחקנים לא באמת מביך את עצמו בסרט אבל אי אפשר שלא לשאול בסוף הסרט: "מה קרה שם?".

"סרינה" מספר את סיפורם של זוג נשוי בשנות ה-30 של המאה הקודמת. קופר מגלם ברון עשיר שמתחתן עם אישה מהמעמד הנמוך. השניים מקימים אימפריית הפצת עצים, עד שנודע לסרינה שהיא עקרה, מה שמוביל לקריסתה הנפשית.