כבר יותר משנה שממשיכים לדלוף עוד ועוד סיפורי זוועה על התקיפות וההטרדות המיניות בהוליווד, ומחשיפה לחשיפה מתגלה הצביעות של תעשיית קולנוע ליברלית שטיפחה והסתירה שגרה של ניצול מיני. הנפגע האחרון שסיפר על חוויותיו הוא הכוכב הצעיר עזרא מילר, שמגלם את דמותו של הפלאש בעולם הקומיקס של DC. מילר התראיין למגזין "הוליווד ריפורטר" ובשיחה על השפעתם המזיקה של "גברים חזקים" בתעשייה, סיפר כי גם הוא פגש בהיותו קטין את אותן תופעות שפשו בהוליווד.

מילר, שעלה לתודעה בזכות הופעתו המצמררת בסרט "חייבים לדבר על קווין", סיפר על מפגש טראומטי עם במאי ומפיק הוליוודיים, שרצו ללהקו לסרט שעוסק בקהילה הלהט"בית: "הם נתנו לי יין והייתי קטין, הם היו כזה, 'היי, רוצה לשחק בסרט שלנו על מהפכה גאה?', והייתי כזה, 'לא, אתם מפלצות'".

מעבר לכך שהשקו אותו באלכוהול בהיותו קטין, מילר לא פירט מה בדיו עשוק אותן מפלצות בכירות בתעשייה, אך בדבריו על גל החשיפות בהוליווד הוא רמז על המציאות הקשה מאחורי הקלעים: "זה עידן אדיר שאומרים כזה, 'יודעים מה? החרא הזה לא מקובל', וזה מדהים לראות את זה בשביל רבים מאתנו. כי, כאילו כולנו ידענו שזה לא מקובל כשפאקינג שרדנו את הדבר הזה. זאת הוליווד. אני חשבתי שכולנו ידענו שאנחנו עובדי מין".

מילר לא חשף פרטים נוספים מהחוויה הקשה שעבר כקטין, אך התיאור "סרט על מהפכה גאה" וסדר הזמנים עשוי להצביע על הסרט עטור הפרסים "מילק" שיצרו גאס ואן-סנט ודסטין לאנס בלאק, ושהפקתו יצאה לדרך כשמילר היה בן 15, ועוסק בפעיל זכויות להט"ב הארווי מילק. את הווידוי הקשה מילר שיתף מהחווה שלו במדינת וורמונט, שם הוא דואג לסביבה, מטפח אורח חיים בראי וחי בקהילה פוליאמורית עם חבריו הקרובים. מוקף בנוף הפסטורלי, לבוש בחליפת חד קרן עם לק בציפורניו, הוא הכריז כי אין בכוונתו לעבור לגור בלוס אנג'לס כמו רוב עמיתיו. עם יד על הלב, אפשר להבין אותו.