היקום הקולנועי המורחב של מארוול - כולל הסרטים של אולפני פוקס ("אקס מן", "וולברין", "דדפול"), סוני ("ונום", ספיידרמן: ממד העכביש") וכל החבר'ה - מלא בדמויות וכוכבים אהובים על ידי הקהל הנאמן, אבל בואו נודה בזה: חלקם אהובים יותר מאחרים (היי טום הידלסטון). יו ג'קמן בתפקיד וולברין נמצא גבוה מאוד בסולם האהדה. ולמרות שהסרטים עצמם הם האטרקציה המרכזית, גם הספקולציות וההפתעות מסביבן מספקות לא מעט דרכים למלא את הזמן הפנוי, גם אם ברור לנו שהכל מתוכנן בקפידה על ידי אנשי יחסי ציבור. 

קחו לדוגמה את התגלית הבאה: חיפוש בגוגל של "סרטים מפורסמים עם יו ג'קמן" מעלה בין השאר את התוצאה של הסרט הבא בסדרת "הנוקמים", שנקרא "הנוקמים: סוף המשחק" (Avengers: Endgame). על פי השמועות וההצהרות של המעורבים בפרויקט, "לוגאן", שיצא לפני כשנתיים, היה אמור להיות הסרט האחרון בו ג'קמן מופיע בתפקיד וולברין, אבל לא מעט מהדיווחים טענו שזו הפעם האחרונה שהוא מופיע בתפקיד ראשי, מה שמשאיר הרבה מקום להפתעות עתידיות והופעות אורח. תוסיפו לזה את המיזוג המתוכנן בין פוקס ודיסני (כשהשנייה רכשה את הראשונה), שיאפשר לאולפנים לשחק ולהעביר דמויות מיקום קולנועי אחד למשנהו, ותקבלו את החלום הרטוב של אלפי חובבי קומיקס מסביב לעולם.

הטריילר הראשון ל"הנוקמים: סוף המשחק" יצא בתחילת דצמבר ומיד שבר את השיא לכמות הצפיות הגדולה ביותר של סרטון יוטיוב ב-24 השעות הראשונות. הוא צפוי לצאת באפריל 2019, כך שיכול להיות שנצטרך להמתין עד אז כדי לגלות האם וולברין אכן מפציע לתפקיד אורח בסרט. בעמוד ה-imdb של ג'קמן, לרוב המקור הטוב ביותר לאמת, אין איזכור של הסרט.

יכול להיות שמדובר בתוצאה שעולה בחיפוש בגוגל רק בגלל הקשר המארוולי בין הסרטים, או שזה רמז מתוחכם שנועד לייצר באזז לקראת יציאת הסרט. אם כך, נראה שהוא בהחלט עבד. יעידו על כך המעריצים שראו את הציוץ שחשף את הנושא והגיבו במתינות וברוגע אופייניים: "אם יו ג'קמן יופיע בסוף 'הנוקמים: סוף המשחק' אני פאקינג אמות" -