1. יש דין ויש דיין

נכון, אנחנו ממש מתרגשים מהחזרה הצפויה של "בנות גילמור" לחיינו. לכן דיווחנו בעקשנות על כל ליהוק חדש לעונה החדשה שתכלול ארבעה פרקים ותעלה בנטפליקס. עכשיו אנחנו מרגישים די מטופשים, כי בסיכומו של עניין: כולם חוזרים! אחרי הדמויות הראשיות (לורליי, רורי, אמילי, לוק וליין), ההצטרפות של לוגאן, פאריס, וג'ס (יאי!), מגיעה בסוף השבוע ההודעה גם על חזרתו של בן הזוג הראשון והמיתולוגי של רורי - דין - הזכור גם בתור האדם המשעמם בעולם. גם חיי האהבה של לורליי לא יהיו משעממים, כי גם כריסטופר, אבא של רורי, ישוב לתכנית. אפילו פאריס תזכה להתאחד עם דויל. אז כאמור, כולם חוזרים - חוץ מסוקי סיינט ג'יימס הלא היא מליסה מקארת'י שטעונת שלא הוזמנה לאיחוד המרגש. נטפליקס טרם הודיעה על תאריך החזרה המדויק של הסדרה, אך ההפקה כבר יצאה לדרך. 

 

2. טוהר הנשק

נראה שלדניאל קרייג באמת נמאס להיות ג'יימס בונד. אחרי שנשאל לפני כמה חודשים בראיון לכבוד יציאת "ספקטר" האם הוא מעוניין לעשות עוד סרט בונד וענה "עכשיו? אני מעדיף לנפץ את הזכוכית הזו ולחתוך את הורידים", מתפרסמות שמועות ראשונות על תפקיד משמעותי חדש לכוכב הבריטי. האתר Variety מדווח כי קרייג נמצא במגעים מתקדמים לככב בדרמה טלוויזיונית חדשה על פי ספרו של הסופר האמריקאי השנוי במחלוקת ג'ונתן פרנזן "Purity" מ-2015. הסדרה, שאמורה לכלול 20 פרקים, עדיין לא מצאה בית, ונמצאת כרגע במרכזו של קרב הצעות בין מספר גופי שידור, כולל נטפליקס. 

 

3. שובו של המאסטר 

החדשות הצפויות אך עדיין משמחות של סוף השבוע: נטפליקס מחדשים את הקומדיה הרגשנית של עזיז אנסרי, "Master Of None", לעונה שנייה. הסדרה, שעונתה הראשונה עלתה לנטפליקס בנובמבר וזכתה לביקורות מהללות, תשוב ב-2017 בעונה שנייה. אנסרי פרסם בחשבון הטוויטר שלו את הבשורה, הודה לכל התומכים ושילב סרטון קצר המציג את שמות פרקי העונה הראשונה ומכריז על הבאה. יש לכם בערך שנה להשלים פערים. מומלץ. 


4. פעם ראשונה בים

זוכרים שסערנו (אבל ממש סערנו) סביב הליהוקים לחידוש הקולנועי המתוכנן של "משמר המפרץ"? אז אחרי שהרשימה כמעט נסגרה והסרט קיבל תאריך יציאה מכובד במאי 2017, מגיע עוד ליהוק אחד משמח. הקומיקאי והשחקן חניבעל בורוס שמככב ב"ברוד סיטי" והפך לאחרונה לשם חם מאוד בארה"ב מצטרף להפקה, ואמור לגלם "אחד מהחברים המקומיים בקהילת המפרץ". אנחנו קיווינו לראות אותו מגיש את הפאנצ'ים האדישים שלו בבגד ים כתום אבל נתמודד גם עם ביגוד אחר. הליהוק של בורוס, יחד עם הבמאי הקומי סת' גורדון שנבחר להוביל את הפרויקט, מעידים על כיוון הומוריסטי לסרט החדש. נתראה בקיץ.