View this post on Instagram

Building out our Fast & Furious franchise step by step. In our spin-off, HOBBS & SHAW, I have a nice new friend. Meet “Hattie Shaw” played by my homegirl, @vanessa__kirby. Hattie loves the following/ Longs walks on the beach. Being a bad ass MI6 Operative. Drinking tequila with Hobbs. And not in that order. Hattie also happens to be the sister of Deckard Shaw, who’s played by @jasonstatham. It tortures him that his sister Hattie is kickin’ it with Hobbs. His pain  makes me very happy. But what makes me happier is welcoming this crazy talented actress and cool chick to our movie. Havin’ a blast together. Building out the franchise step by step. #HattieShaw #MI6BadAss #TequilaDrinkerWithHobbs HOBBS & SHAW

A post shared by therock (@therock) on

האם נמצאה יורשת לגל גדות? מאז שכיכבה בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", שגרירתנו בהוליווד המשיכה הלאה לעולם גיבורי העל של DC, אבל מותג הסרטים המצליח עדיין לא אמר את המילה האחרונה, ובהצצה לספין אוף עתיר הציפיות "הובס ושו", נחשפה הצלע הנשית החדשה בגילומה של ונסה קירבי. הסרט, שיצא לאקרנים בקיץ 2019, יתמקד בדמותו של לוק הובס (דווין "דה רוק" ג'ונסון), כשקירבי תגלם את האטי שו, אחותו הצעירה של דקארד שו (ג'ייסון סטיית'האם), הנבל המרכזי בשני הסרטים האחרונים בסדרה. ג'ונסון פרסם בעמוד האינסטגרם שלו תמונה בה נחשפת דמותה של האטי ניצבת לצדו.

קירבי, שגילמה את הנסיכה מרגרט בסדרה "הכתר", כבר עברה את טבילת האש בעולם סרטי האקשן עם תפקיד מרכזי ב"משימה בלתי אפשרית: התרסקות". השחקנית הבריטית, שכבר נודע כי תגלם את אחותו של שו בסרט, ככל הנראה תתפקד כשותפתו של הובס בסרט, וגם אם לא תמלא את נעליה הגדולות של האמזונה מראש העין, הפניה החבולות הנראות בתמונה מרמזות שגם היא ניחנה בקשיחות הנדרשת.

בכיתוב לתמונה הציג ג'ונסון את שותפתו: "זה הספין אוף שלנו, 'הובס ושו', יש לי חברה חדשה ונחמדה. תכירו את האטי שו, בגילומה של 'אחותי' ונסה קירבי". הוא המשיך ותיאר את דמותה: "האטי אוהבת את הדברים הבאים: הליכות ארוכות על החוף. להיות סוכנת קשוחה של הביון הבריטי. לשתות טקילה עם הובס. ולאו דווקא בסדר הזה".

ג'ונסון המשיך בתיאור ורמז על חלקים מרכזיים מעלילת הסרט: "במקרה, היא גם אחותו של דקארד שו, בגילומו של ג'ייסון סטיית'האם. זה מענה אותו שאחותו האטי התחברה עם הובס. הכאב שלו עושה אותי מאוד מאושר, אבל מה שעושה אותי יותר מאושר זה לעשות קבלת פנים שמחה לשחקנית המוכשרת בטירוף, ולבחורה המגניבה הזאת. נהנים ביחד".

View this post on Instagram

FIRST LOOK: HOBBS & SHAW. We either gonna get along or we gonna get it on. Fuck getting along Great first week of shooting our Fast & Furious spin-off, “HOBBS & SHAW” with my ace @jasonstatham. We’re havin’ a blast disrupting the norm to deliver something fresh, cool, fun and bad ass for the fans. #TheOutlawLawman #TheInternationalSpy #HobbsAndShaw SUMMER 2019 @universalpictures @davidmleitch  @hhgarcia41

A post shared by therock (@therock) on

קירבי, שחקנית תיאטרון מוערכת שזכתה לשבחים על תפקידה בדרמה התקופתית "הכתר", סיפרה בעבר על הרצון שלה להשתתף בסרטי פעולה שוברי קופות. בראיונות לקידום "משימה בלתי אפשרית: התרסקות" מוקדם יותר השנה, היא התייחסה לחשיבות של תפקידים נשיים חזקים בסרטי אקשן: "אני חושבת שזה ממש חשוב כי ככל שיותר ילדות קטנות ילכו לראות סרטים כמו 'הובס ושו' ו'משימה בלתי אפשרית', כמו שבנים עושים, והן יוכלו לראות דמויות שהן יכולות להזדהות עמן, או לשאוף אליהן, או לחשוב שהן יכולות להיות פעילות וחזקות כמו גברים". "הובס ושו" יצא לאקרנים באוגוסט 2019.