לפני עלייתה של "משחקי הכס" לטלוויזיה נראה היה הרעיון של סדרת פנטזיה בהשקעת מיליונים כמו מתכון בטוח להתאבדות כלכלית. ארבע עונות, שתי חתונות רצחניות ומיליוני מעריצים נלהבים אחרי, כבר ברור ש-HBO זיהתה הזדמנות להמציא מחדש ז'אנר וניצלה אותה עד תום. עכשיו נראה שהצעד הזה עומד לחזור על עצמו, הפעם עם רימייק למערבון עתידני שנראה על פניו מסקרן במיוחד.

ההכרזה הרשמית של HBO הגיעה אתמול (שני) עם ההחלטה להזמין מראש עונה שלמה של "Westworld". הסדרה מבוססת על סרט בדיוני מ-1973 אותו ביים וכתב הסופר מייקל קרייטון (על פי עלילת הספר שכתב בעצמו) ומסופרת מנקודת מבטו של רובוט בדמות אדם (בכיכובו של יול ברינר) שנבנה כדי לעבוד בפארק שעשועים עתידני בסגנון המערב הפרוע. במסגרת האטרקציות יכולים האורחים לנהל קרבות מדומים עם הרובוטים, שמתוכננים "למות" ולהתעורר מחדש עם אישיות שונה לחלוטין. תקלה טכנית גורמת לו ולחבריו הרובוטים לפנות כנגד האורחים בפארק ולנסות להשמידם.

בין השמות הגדולים שחתומים על הפרויקט אפשר למצוא את ג'ונתן נולאן, שחתום, בין היתר, על התסריט של טרילוגיית האביר האפל, "בין כוכבים" ו"התחלה". חברת ההפקה היא Bad Robot של ג'יי ג'יי אברמס וברשימת הכוכבים שיככבו בסדרה ניתן למצוא את אנתוני הופקינס, אוון רייצ'ל ווד, ג'יימס מרסדן ואד האריס. נולאן עצמו חתום גם על בימוי פרק הפיילוט, שהרשים מספיק כדי לגרום למנהלי הרשת להתחייב לעונה שלמה מראש.

לאורך השנים נעשו מספר ניסיונות להפוך את הסרט לסדרת טלוויזיה על ידי כמה מהיוצרים החשובים בעולם. בשלב מסוים עמדה על הפרק גרסה בבימויו של קוונטין טרנטינו עם ראסל קרואו וארנולד שוורצנגר בתפקידים הראשיים. הסדרה צפויה לעלות ב-2015 וברשת מתכוונים כעת להאיץ את ההפקה ואת צילומי הפרקים הנותרים. בינתיים החל כבר מסע הקידום שנועד להטריף את המעריצים, עם ויינים מסתוריים, נוסחאות בטוויטר ותמונות של בארות מים שמתכתבות עם "היו זמנים במערב" של סרג'יו ליאונה.