1. "רורי, לאאאאאאא"

החדשות מסטארז הולו לא מפסיקות לזרום. אחרי שלב השמועות ושלב ההכרזה הרשמית, עכשיו הקאסט של החידוש של "בנות גילמור" ממשיך להתרחב. אחרי הליהוק הראשוני (לורליי, רורי, אמילי, לוק, קירק, ליין) וסערת אי-הזמנתה של מליסה מקארת'י לשוב לגלם את סוקי, אנו מתבשרים על עוד ליהוק - מעט מאכזב יש לומר. מאט זוקרי שגילם את לוגאן, החבר הדושבאג והכביכול צ'ארמר של רורי בעונות האחרונות של הסדרה, ישוב לתפקידו. מעריצי ג'ס ברחבי העולם מזעיפים פנים. בנוסף, תמונות ראשונות מהצילומים מתחילות להגיע דרך הרשתות החברתיות. יאניק טרוסדייל שחוזר לגלם את מישל, צייץ תמונה יחד עם לורן גראהם בדרגונפליי אין הזכור לטוב. עכשיו נשאר רק לחכות המון זמן עד שהתכנית תשוב, ככל הנראה מתישהו במהלך 2017.  בינתיים, אנחנו עוסקים בבחינה מחודשת של כל הטוב הזה. 


2. מברג, איזולירבנד ודיאט ספרייט

באוקטובר של השנה שעברה דיווחנו כאן על חזרתו הצפויה למסך הקטן של גיבור האייטיז מקגייוור, ועכשיו מתברר שסדרה חדשה ב-CBS לא מספיקה בשביל החבר'ה בהוליווד. אולפני ליונסגייט, שאחראים גם לסדרת הטלוויזיה המתוכננת, עובדים גם על סרט קולנוע שיחייה את דמותו של האיש בעל אלף ההמצאות. לא הרבה ידוע על הפרויקטים המתוכננים: הם יהיו פריקוולים שיציגו את דמותו של מקגייוור בצעירותה, יוצר הסדרה המקורית דייויד זלוטוף מעורב בהפקה, והסרט והסדרה ככל הנראה יעבדו יחד בצורה מסוימת כדי להכיר לדור הצעיר את הדמות הזו - שהיא בעצם מילואימניק עם תושייה. 

3. רוקדים עם כוכבים

כולם אוהבים מיוזיקלס. הוליווד מקפידה לנפק כמה סרטים מוזיקליים בשנה - אך לרוב הם מבוססים על מחזמר בימתי, ונוטים להיות כבדים, דרמטיים ותקופתיים (ע"ע "מולאן רוז'", "שיקגו", "עלובי החיים" ועוד). עכשיו ג'וזף גורדון לוויט וצ'אנינג טייטום, שני כוכבים ענקיים שכבר הוכיחו שהם אוהבים (ויודעים) לשיר ולרקוד, עובדים על קומדיה מוזיקלית מקורית. גג"ל הגה את הרעיון לסרט יחד עם התסריטאי מייקל באקל ("סקוט פילגרם נגד העולם", "פרוג'קט X" וסרטי "ג'אמפ סטריט") וכעת באקל אמור לכתוב את התסריט, שעתיד לספר על "שני טייסים שנקלעים להרפתקאה". ככה זה נראה כשהשניים שרו ורקדו, כל אחד בנפרד: 

4. הארכת מעצר

נטפליקס ממשיכים במנהג הנהדר שלהם - לאשר מראש עונות נוספות לסדרות - והפעם, לא פחות מ-3 עונות נוספות הוכרזו לסדרה המצליחה ביותר של הרשת, דרמת הכלא "כתום זה השחור החדש", שתשוב ביוני לעונה רביעית. בעבר, ברשתות השידור המסורתיות של הטלוויזיה האמריקאית, גרזן הביטול הונף בקביעות מעל ראשן של סדרות, וכשסדרה הוכרזה כהצלחה גם אז אושרה בדרך כלל רק עונה נוספת אחת בכל פעם. נטפליקס משנים את השיטה, ומאשרים עונות כפולות ומשולשות לסדרות שהם מאמינים בהן, לפעמים אפילו לפני תחילת שידור הסדרה. אז האסירות של ליצ'פילד יהיו איתנו לא פחות מ-7 עונות, וכך גם יוצרת הסדרה, ג'נג'י כהאן. נתראה ב-17 ביוני עם עליית העונה הרביעית. 

5. שובר קופות

פרטים נוספים מאחורי הקלעים של "שמונת השנואים" של טרנטינו נחשפים. בפאנל עם אנשי הצוות של הסרט סיפרו כמה מהם פרט מעניין על סצינה זכורה מהסרט, בה דמותו של קורט ראסל מנפצת את הגיטרה של דמותה של ג'ניפר ג'ייסון לי. אז מתברר שהגיטרה הזו לא הייתה גיטרת דמה שנועדה לניפוץ וגם לא הייתה גיטרה פשוטה וזולה, אלא גיטרה עתיקה מקורית, פריט אספנות של ממש, שהושאל לצורך הצילומים ממוזיאון גיטרות. "שמונה גיטרות דמה הוכנו לצורך הצילומים", סיפר אחד מאנשי הצוות על הטעות המצערת, "קורט היה אמור לשחק עם הגיטרה המקורית עד רגע השבירה, ואז לשבור את אחת מהגיטרות המזויפות. המידע הזה לא הגיע אליו מאיזה שהיא סיבה". אנשי המוזיאון לא בדיוק שמחו לגלות מה עלה בגורלה של הגיטרה היקרה. "אנחנו מבינים שדברים יכולים לקרות", אמר מנהל המוזיאון, "אבל בכל זאת, אנחנו לא יכולים לקחת דברים כאלה בקלות. לא נשאיל יותר גיטרות לצורך צילומים לעולם".