אין תמונה
מעניין מי תגלם את מוניקה
עד לשנים האחרונות החלק המעניין יותר במשפחת קלינטון היה באופן טבעי זה של ביל, הנשיא ה-42 של ארצות הברית. אבל הזמנים חלפו, תקופתו של המושל הצעיר מארקנסו בבית הלבן הסתיימה והעולם עבר לעסוק באישתו, הילארי, שחלמה גם היא להנהיג יום אחד את האומה האמריקאית. בסופו של דבר זה נגמר בתפקיד מזכירת המדינה ובכמה ביקורים חסרי תועלת במזרח התיכון, מה שמחזיר את הפוקוס לתקופה בה שימשה בתור "האישה של" והשפיעה על קבלת ההחלטות מאחורי הקלעים.

"רודהאם" (שם המשפחה של קלינטון לפני נישואיה) הוא שמו של סרט ביוגרפי חדש שיעסוק באירועי מפתח בחייה של הילארי: נישואיה לביל, השנים בבית הלבן והצעדים הראשונים בקריירה החדשה שבחרה לעצמה. על פי פרסומים בהוליווד מי שמסומנת כאחת המועמדות הבולטות לתפקיד היא סקרלט ג'והנסון. השחקנית בת ה-28 כיכבה בשנה שעברה בשובר הקופות הבינלאומי "הנוקמים" ולאחרונה הופיעה לצידו של ג'וזף גורדון לוויט בסרטו "דון ג'ון".

יאנג איל קים, האיש שכתב את התסריט לסרט, תיאר אותו בראיון כ"מסע של אישה שנקרעת בין רצונותיה האישיים והאמביציות המקצועיות שלה, בין ביל שלא רצה לעזוב את ארקנסו לבין הרצון שלה שלא לעזוב את וושינגטון". ג'יימס פנסולדט, במאי הסרט, טוען שההחלטה הסופית לתפקיד עדיין לא התקבלה: "יש לנו מזל גדול ששחקניות גדולות מעוניינות בתפקיד. אנחנו במצב מעורר קנאה".

לפי ה"אינדיפנדנט" הבריטי גם ג'סיקה צ'סטיין ("כוננות עם שחר"), אמנדה סייפריד ("עלובי החיים") וריס ווית'רספון ("הסיפור של מאד") מועמדות לגלם את קלינטון בסרט החדש.

הילארי קלינטון וסקרלט ג'והנסון
דומות?
>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו