אתר התרבות מבית הניו יורק מגזין, Vulture.com, מדרג בסיום כל שנה את 100 כוכבי הקולנוע החשובים ביותר (זה הכי טוב שהצלחנו למצוא כתרגום ל-valuable, בעלי ערך). הרשימה נקבעת על פי שקלול של פרמטרים, כולל הכנסות בקופות בארה"ב ובחו"ל, מועמדויות וזכיות באוסקר, יחס מהמבקרים, אזכורים בטוויטר וברשתות חברתיות נוספות, כוח משיכה על שערי מגזינים ובאתרי רכילות ומדד לייקביליות (חביבות) מיוחד המבוסס על סקרים בציבור הרחב. 

בראש הרשימה עומדת זו השנה השנייה ברציפות ג'ניפר לורנס, עליה כתבו באתר "האלופה החוזרת שלנו עושה הכל נכון". אחריה, כמו בשנה שעברה, מדורג רוברט דאוני ג'וניור, הלא הוא איירון-מן, שכבר הספיק לעמוד בראש הטבלה ב-2012 וב-2013. 

למקום השלישי הגיע ליאונרדו דיקפריו, עליו כתבו ש"כל מה שחסר לו זה אישור מהאוסקרים". במקום הרביעי ברדלי קופר, ובמקום החמישי, סוג של הפתעה, דוויין ג'ונסון (שאנחנו מקווים שכבר שכחתם שפעם קראו לו "דה רוק") שקפץ יותר מ-20 מקומות מהשנה שעברה. 

טום קרוז נכנס למקום השישי בזכות ההצלחה הקופתית המדהימה של "משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים", ולמרות התפיסה הרווחת בציבור שהוא איש מוזר ומפחיד. יו ג'קמן במקום השביעי זכה למשפט "הכוכב האהוב על אמא שלך - ואולי גם שלך", ואחריו סנדרה בולוק היא האישה השנייה ברשימה במקום השמיני בלבד. את העשירייה הראשונה סוגרים צ'נינג טייטום וסקרלט ג'והנסון, שגם היא עשתה קפיצה משמעותית בדירוג מהשנה שעברה. 

לרשימה המלאה ב-Vulture