וונדר וומן 1984 (צילום: AG MEDIA NEWS)
רוזאנה וולס בצילומי "וונדר וומן 1984" | צילום: AG MEDIA NEWS

לפעמים נראה כאילו "וונדר וומן 1984" לא יצא לעולם. סרטה הבא של גל גדות, המשך ללהיט הבינלאומי "וונדר וומן" מ-2017, נדחה לבקשת הבמאית פטי ג'נקינס (שביימה גם את הסרט הראשון) מקיץ 2019 לחורף 2020 כדי לאפשר לה ולצוות ההפקה לעבוד בצורה יסודית ונינוחה יותר על הפקת הענק, שרבים מאמינים שתהפוך לשובר קופות ענק, ותחזק את המותג הקולנועי של נסיכת האמזונות. גדות סיימה את צילומיה לסרט, אבל צוות ההפקה של "וונדר וומן 1984" עדיין עובד, ועל פי התמונה שהודלפה לאחרונה באינסטגרם, הוא מצלם סצנה חשובה באיים הקנריים.

בתמונה שהודלפה, נראית השחקנית הקנרית רוזאנה וולס כשהיא לבושה כאמזונה מהאי ת'מיסקרה, מקום הולדתה של דיאנה - היא וונדר וומן. וולס פרסמה את התמונה שלה בפיד הסטוריז, מה שהיה אמור לגרום לה להיעלם בחלוף 24 שעות, אבל התמונה אותרה מהר מאוד על ידי מעריצי וונדר וומן, ופורסמה גם במערכת הפורומים של רדיט, ואחריה גם באתרי בידור שונים. וכיוון שמעט מאוד ידוע על העלילה של סרט ההמשך המסקרן, מומחי די. סי., מותג הקומיקס בו זכתה וונדר וומן לתהילתה, ידעו לומר גם שהתלבושת של וולס יכולה להעיד על פרט חשוב בעלילה. אז אם חשוב לכם להגיע ל"וונדר וומן 1984" טאבולה ראסה - אל תגידו שלא הזהרנו.

התלבושת של וולס זוהתה מהסרט הראשון של "וונדר וומן" כתלבושת קרב של שבט האמזונות, ומזוהה עם מצבי התגוננות מפני תקיפה על האי (בסרט הראשון, למשל, לבשו אותה הלוחמות שנשלחו ללכוד את סטיב טרבורס, בגילומו של כריס פיין). נוסף על כך, וולס ציינה בכיתוב התמונה שפרסמה שהיא מצלמת סצנה בבאנה-מיגד'ל. בקומיקס של וונדר וומן, האמזונות של באנה-מיגד'ל הן שבט עזבו את החיים המשותפים באי ת'מיסקרה, ונחשבות ללוחמות אלימות ומסוכנות במיוחד, ובקווי עלילה מסוימים אף נלחמו באמזונות עצמן במעין מלחמת אזרחים ת'מיסקרית. המעריצים שצפו בתמונה הציעו שתי פרשנויות: הראשונה היא ש"וונדר וומן 1984" יספק הצצה להיסטוריה של האי, ויחקור יותר לעומק את העבר של הנסיכה דיאנה. השנייה נעימה עוד פחות, וטוענת שסרט ההמשך יכיל סצנת קרב, כנראה עקובה מדם, בין שני השבטים.

מעבר לכך, כאמור, עלילת "וונדר וומן 1984" שמורה ברובה בסוד. הסרט יתרחש בשנות ה-80, וימשיך באופן חלקי את עלילת הסרט הקודם, אך הוא יהיה גם מנותק ממנו, ויתמקד במלחמה הקרה בין המעצמות. חלק עיקרי בו יתרחש בוושינגטון, בירת ארצות הברית, ורוב שחקני הסרט הראשון צפויים לשוב אליו, בהם כריס פיין ש... לא לגמרי שרד את הסרט הקודם. אל השחקנים הוותיקים יצטרפו קריסטן וויג ("מסיבת רווקות") בתפקיד נבלית העל ברברה מינרווה (הצ'יטה) ופדרו פסקאל ("משחקי הכס", "נרקוס") שיגלם, כנראה, את הנבל ונדל סאבאג'.