ג'סי אייזנברג נראה כלפי חוץ כאחד הכוכבים הצעירים היותר נחמדים בהוליווד. בעיקר כשנזכרים שרוב תפקידיו מסתכמים בגילום חנונים טובי לב, שמדברים יותר מהר ממה שהמוח שלנו מסוגל לעבד. אבל בראיון אחד השבוע חשף כוכב "הרשת החברתית" לשעבר, צד מתנשא ומזלזל שלא ידענו שקיים בו.

בימים אלה מקדם אייזנברג את סרטו החדש "אשליה", העוסק בחבורת קוסמים מסתורית שמבצעת פשעים מרהיבים, תוך כדי הופעותיה על הבמה. כמו בכל סרט גדול אחר בהוליווד עם קאסט מרשים (לצד אייזנברג מככבים גם איילה פישר, מורגן פרימן, מארק רפאלו, וודי הארלסון ומלאני לורן), גם אייזנברג מבלה שעות ארוכות מיומו בשרשרת של ראיונות לתקשורת. באחד מהם התיישב מול רומינה פוגה, בלוגרית וכתבת התרבות של Univision, הערוץ הפופולארי ביותר בקרב הקהילה הלטינית בארה"ב.

"אז הושפלתי על ידי ג'סי אייזנברג, אתם יודעים, השחקן שגילם את מארק צוקרברג ב'רשת החברתית'", כתבה פוגה בבלוג שלה. הראיון הידרדר במהירות כבר אחרי השאלה הראשונה שהפנתה פוגה אל הכוכב: "אז פרימן משחק חושף קוסמים?", "פרימן?", הגיב אייזנברג, "מי את? פרימן? מה את משחקת איתו בקבוצת הבייסבול?". פוגה המובכת ניסתה לנסות את נושא השיחה, אבל אייזנברג החליט להתעקש: "מה זה הכיתובים על היד שלך? שאלות? זה כדי שתוכלי לזכור איך קוראים למורגן פרימן? את לא זוכרת את זה? אל תקראי למורגן פרימן, "פרימן", כאילו אתם ביחד בקבוצת הסופטבול של הילדים".

פוגה ניסתה שוב להציל את הראיון כשביקשה מאייזנברג להראות לה תעלול קלפים שלמד על הסט של הסרט. "בטח", אמר השחקן, "יש לך קלף?", "יש לי הרבה קלפים", ענתה הבלוגרית והעניקה לאייזנברג חפיסה שלמה. "את מכירה את הקומיקאי "Carrot Top'?", המשיך אייזנברג, "בטח, הוא נורא", הסבירה פוגה, "ובכן, את ה-'Carrot Top' של המראיינות". "אני חושבת שאני עומדת לבכות עכשיו", התוודתה המראיינת, "לא, אל תבכי עכשיו, תבכי אחרי שאלך. אחרי זה עוד אחשוב שזה בגללי", "אבל זה באמת בגללך. בוא תסיים עם זה כבר כדי שנוכל לגמור עם הראיון הזה".

ג'סי אייזנברג
דוש
"ידעתי איך הטריק שלו עובד, אבל זה כבר לא עניין אותי כי רק רציתי להגיע לאחורי הקלעים ולבכות", כתבה פוגה, שלא התאפקה וקראה לאייזנברג "דביל" לקראת הסיום. "אחרי שרצח הביטחון העצמי הזה נגמר עוד ניסיתי לפנות אליו מאחורי הקלעים ולשאול אותו על השכונה שלו בניו יורק, הוא הסתובב אלי ושאל 'את עדיין פה?', כאן פשוט הסתובבתי והלכתי".

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו