היה נחמד, אבל הגיע הזמן להתקדם. אחרי שהסרט בכיכובה יצא לדרך, אתמול פורסם שהארלי קווין תעשה אקזיט ולא תחזור לסרט ההמשך של "יחידת המתאבדים", שם הוצגה לראשונה. קווין נחשבה לאחת החוליות החזקות בסרטו של דיוויד אייר, שהיה אמור להיות טוויסט אפל ומבודח על טוב הלב וכובד הראש של חבורת "הנוקמים" (מהיקום הקולנועי המתחרה של מארוול), אבל בעקבות ההחלטה של אולפני וורנר החליטו לברוא מחדש את יקום גיבורי העל של די. סי. (בהם באטמן, סופרמן וכל החבר'ה מ"ליגת הצדק"), מרגו רובי ודמותה יצאו לדרך עצמאית. 

כתב התרבות של "פורבס", מארק יוז, פרסם אתמול מעין תמונת מצב מעודכנת ביקום הקולנועי של די. סי., אחרי הצלחת הענק של "אקוומן" ורגע לפני שהם מציגים את "שאזאם", גיבור העל החדש שדומה להחשיד לסופרמן, רק בלי היומרה. יוז התייחס למצבו של "יחידת המתאבדים 2", הפרויקט שהופקע מידיו של אייר ומנוהל, נכון לעכשיו על ידי ג'יימס גאן. גאן, כזכור, ביים וכתב את שני סרטי "שומרי הגלקסיה" למארוול, ופוטר בקיץ האחרון אחרי שציוצים להט"בפוביים שצייץ לפני שנים הוצפו וזיכו את גאן ומארוול בביקורת ציבורית.

על פי הדיווח, "יחידת המתאבדים 2" בבימויו של גאן לא יהווה המשך ישיר לסרט הקודם, אלא הצגה מחדש של הקונספט - חבורת עבריינים, חלקם בעלי כוחות על, מגויסים בכוח ונשלחים לבצע משימות מסוכנות ששום גיבור על לא היה מסכים לקחת על עצמו - ושיופיעו בו גם דמויות חדשות לגמרי. על אף שלא נאמר מי יהיו הדמויות האלה, "פורבס" דיווחו בביטחון שהארלי קווין לא תהיה אחת מהן. בסקירה נכתב גם שסרט הספין-אוף שתוכנן להארלי ולג'וקר (הו, ג'ארד לטו. כמה לא נתגעגע לשיערך הירוק וקעקועיך הכעורים) בוטל גם הוא. אבל אל חשש, כי במקום יקום קולנועי מטורלל שכל הגיבורים בו דורכים אחד על השני ותמיד נראים כאילו הם מאוד כועסים, די. סי. מתמקדים כרגע בסרטי סולו שיבליטו את מעלותיהם של הגיבורים. נוסף על הסרט שיתמקד בהארלי קווין, והסרט שיציג ג'וקר חדש בגילומו של חואקין פיניקס, די. סי. מפתחים בימים אלה סרט המשך ל"אקוומן" וכיוון שלא למדו שום לקח בחיים האלה, הם רוצים לבנות... נכון מאוד, יקום קולנועי שלם סביב הדמות וממלכת אטלנטיס.