גופתו של קורי מונטית' עוד לא הספיקה להתקרר, ושמו כבר נישא על שלטי חוצות בפסטיבל טורונטו שייפתח השבוע. כוכב "גלי" המנוח, שנמצא מת ממנת יתר ביולי האחרון, הספיק לצלם לפני מותו שני סרטים במולדתו קנדה, שאחד מהם - "McCanick" - כבר נחשף באוגוסט, וכעת עולה לרשת גם הטריילר לסרטו השני, "All The Wrong Reasons".

אחרי שנים שבהן גילם את התיכוניסט המפזז פין הדסון ב"גלי", מונטית' זוכה לגלם דמות הקרובה יותר לגילו (31). אלא שבניגוד ל"מק'אניק", שם מגלם מונטית' פושע מכור לסמים שנרדף על ידי בלש סמים אובססיבי, נראה כי "כל הסיבות הלא נכונות" הוא סרט דרמטי וריאליסטי הרבה יותר. לא מדובר בסיפור שלא ראינו כבר אינספור פעמים בקולנוע, אבל סביר להניח שמותו הטרגי של מונטית' יביא להקרנות מעריצים וסקרנים שלא היו מגלים עניין בסרט לו היה עדיין חי.

בסרט, שהטריילר שלו נחשף לראשונה לאתר "אנטרטיימנט וויקלי", מגלם מונטית' מנהל חנות כלבו שנישואיו עולים על שרטון. גם הוא וגם אשתו, שעובדת בחנות כאחראית מצלמות אבטחה, מסתבכים בפרשיות רומנטיות מחוץ לנישואין – הוא עם זבנית חד הורית, והיא עם בלש שאיבד את ידו.

כפי שניתן להבין מתקצירי הסרטים הללו, מדובר בשני תפקידים שונים בתכלית מהתפקיד שפרסם את מונטית'. נראה כי כוכב "גלי", שעל פי יוצר הסדרה ראיין מרפי עתיד לזכות לפרידה מכובדת למדי בעונה הקרובה, ניסה למתג את עצמו מחדש כשחקן רציני ולבנות לעצמו קריירה כשחקן דרמטי מחוץ לכתלי "מקינלי היי". לרוע המזל, בין אם הסרטים הללו יהפכו להצלחה ויזכו לביקורות משבחות ובין אם לא, הקריירה של קורי כבר לא הולכת לשום מקום.

 בואו לפייס שלנו