נימפומניה (צילום: צילום מסך מתוך youtube)
מיומנה של מכורה למין. קטע מתוך הטיזר החדש | צילום: צילום מסך מתוך youtube
מסע הקידום ל"ניפומנית", סרטו החדש והשערורייתי של הבמאי הדני הפרובוקוטיבי, לארס פון טרייר ("מלנכוליה", "לשבור את הגלים", "דוגוויל"), שובר שיאים חדשים ככל שאנו מתקרבים להקרנת הבכורה. בטיזר קצר בן דקה ששוחרר לרשת במהלך סוף השבוע, מופיע מסך המחולק לשלושה ועליו מתחלפות תמונות שנעות בין ההזוי לפורנוגרפי. בחלון המרכזי מופיעים במשך שניות ארוכות שניים מכוכבי הסרט, שייה לה בוף וסטייסי מרטין, כשהם בעיצומו של אקט מיני סוער ולא מצונזר במיוחד.

זהו, כאמור, רק עוד שלב במסע הקידום שכלל כבר פוסטר עמוס רפרנסים מיניים של הקאסט כולו, סדרת פוסטרים שמציגה את פניהם של כוכבי הסרט ב"רגעי השיא" ותמונה בה נראה שייה לה בוף אוחז בשרלוט גינזבורג העירומה בעודו יושב על המיטה. אך בעוד שניסיונות הטיזינג הקודמים של פון טרייר עברו בשלום, החליטו ראשי יוטיוב שלא לאפשר את הצגת הסרטון החדש והסירו אותו מהאתר. ימים ספורים לאחר מכן הופיע הסרטון מחדש כשהפעם הודעת אזהרה מקדימה את הצפייה בו.

"נימפונית" מוגדר כמסע פואטי וסוער אל עולמה של צעירה מכורה למין בשם ג'ו (גינזבורג). לאחר שהיא נמצאת זרוקה ומדממת בסמטה על ידי רווק בשם סליגמן (אלכסנדר סקארסגארד), הוא מביא אותה לדירתו ומטפל עד להחלמתה, בשעה שהיא מגוללת בפניו את חוויותיה המיניות המשתרעות על פני 8 פרקים שונים. התמונות מתוך הטיזר השערורייתי, אגב, נלקחו מתוך הפרק החמישי שזכה לשם "חנות האיברים הקטנה".

נימפומניה (צילום: צילום מסך מתוך youtube)
נעל, נמר וסקס, השילוב המושלם | צילום: צילום מסך מתוך youtube
פון טרייר, שהתעקש לצלם את הסרט עם כפילי גוף שקיימו יחסי מין אמיתיים מול המצלמות, נהנה לחולל פרובוקציות בכל סרט שלו והפעם נראה שהלך רחוק במיוחד עם הרצון למשוך תשומת לב. הסרט עצמו עדיין לא קיבל תאריך הפצה רשמי, אבל כבר ידוע שהבמאי שוקל לשחרר אותו בשתי גרסאות: רכה ובלתי מצונזרת.

>> בואו לפייסבוק שלנו