בסוף השבוע האחרון שוחרר הטריילר הרשמי הראשון לסרט "Honey Boy", ומדובר באירוע תרבותי חשוב מכמה סיבות, אבל מרגש במיוחד בזכות הקשר הישראלי.

הסרט נכתב על ידי השחקן שיה לה באף, ומבוסס על החוויות שלו כילד ושחקן צעיר, כולל מערכת יחסים מורכבת עם אביו, שהיה מכור לסמים והתעלל בו. את הסרט מביימת עלמה הראל הישראלית, שזהו הסרט העלילתי הראשון באורך מלא שהיא מביימת, לאחר שכבר זכתה לשבחים מסביב לעולם על עבודתה כבמאית קליפים וסרטים דוקומנטריים. כיום הראל חיה בארצות הברית, אך בעברה הייתה דוגמנית תל אביבית.

זו לא הפעם הראשונה שהראל ולה באף עובדים יחד. הראל ביימה את השחקן בקליפ של הלהקה האיסלנדית סיגור רוס בשנת 2012, שקיבל חשיפה נאה מסביב לעולם לא רק בגלל שהוא יפהפה, אלא גם מפני שלה באף מופיע שם בעירום מלא, מה שכמובן היה קליק בייט מצוין בזמנו.

הטריילר פורסם לפני יומיים וכבר צפו בו למעלה ממיליון וחצי אנשים, תגובות הצופים היו נרגשות ונראה כי יתקשו לחכות עד למועד יציאת הסרט. למרות שהסרט יצא לאקרנים רק בתחילת נובמבר, הוא כבר זכה לשבחי המבקרים, והראל אף זכתה בפרס בפסטיבל סאנדנס האחרון. היא זכתה באחד משלושה פרסים מיוחדים שהעניק חבר השופטים מחוץ לקטגוריות הרגילות, ובנאום שלה אמרה שהיא גאה במיוחד להיות בפסטיבל בשנה בה כמעט חצי מהסרטים בוימו על ידי נשים, וציינה שהגיע הזמן שהגברים הלבנים יפסיקו לדחוק את שאר היוצרות והיוצרים לשוליים.

"Honey Boy" מופץ על ידי אמזון, שרכשו אותו עבור 5 מיליון דולר לאחר הקרנתו בפסטיבל סאנדנס. לה באף מגלם בו את דמותו של אביו, ובעוד הציטוטים מתוך הביקורות שמופיעים בטריילר מתמקדים בעיקר בסרט כמכלול ובהופעות של לה באף והשחקנים שמגלמים אותו בתור ילד, יש גם פרגון נאה להראל עצמה, ונכתב שם שזו "בכורה עלילתית מרהיבה" עבור הבמאית.