"מלך האריות" כבר הספיק לגרוף מיליארד דולר מסביב לעולם, ועכשיו זה הזמן לחלוק פרט סודי שמסתתר בסרט. כל מי שצפה בסרט יצא מאולם הקולנוע עם מחשבות רבות, חלק מהצופים נהנו וחלק פחות, אך כולם הסכימו עם דבר אחד - קשה להאמין שהסרט ממוחשב. מי היה מאמין שיש קצת צדק בדבריהם.

במאי הסרט, ג'ון פאברו, העלה תמונה מסצנת הפתיחה לחשבון האינסטגרם והטוויטר שלו, וצירף כמה מילים שערערו אותנו לגמרי. "האנימטורים יצרו 1,490 שוטים ואני הכנסתי שוט אחד שבאמת צילמנו באפריקה כדי לראות אם מישהו ישים לב".

View this post on Instagram

This is the only real shot in #TheLionKing. There are 1490 rendered shots created by animators and CG artists. I slipped in one single shot that we actually photographed in Africa to see if anyone would notice. It is the first shot of the movie that begins The Circle of Life.

A post shared by Jon Favreau (@jonfavreau) on

המעריצים ששמעו על הטריק של פאברו לא נשארו אדישים. אחד הגולשים הגיב על תמונתו של פאברו: "זה דבר חכם לעשות כי ככה נוצרת ההתנייה בראש שלנו שכל הסרט אמיתי". גולשת אחרת התבדחה: "חבל שלא הלכו עד הסוף והצליחו ללמד את האריות לשיר".

כפי שכבר ציינו, לא כל התגובות לסרט היו חיוביות, ולמעשה הייתה תגובה שלילית שבלטה יותר מכולן. כן, אנחנו מדברים על תגובתו של אחד מיוצרי "מלך האריות" המקורי. טוני בנקרופט הוא האנימטור שיצר את פומבה ושימש גם כאנימטור מפקח בעשיית הסרט. לאחר שצפה בחידוש, בנקרופט לא הסתיר את האכזבה שלו, ולמרות מערכת היחסים ארוכת השנים שלו עם דיסני, לא התבייש לומר את האמת. ״ראיתי הרגע את מלך האריות״, הוא צייץ בטוויטר. "מדובר ב-meh שנשמע מסביב לעולם". לציוץ הוא הוסיף את התגיות #סורי #נוטסורי, וגם תייג את דיסני ואת מלך האריות, כדי שדעתו חלילה לא תתפספס.