אבל כבד ירד על הוליווד בעקבות הידיעה המצערת על מותו של רובין וויליאמס, ששם ככל הנראה קץ לחייו בביתו שבקליפורניה. מיד לאחר פרסום הידיעה המרה, מיהרו חבריו ומכריו של וויליאמס מהקריירה לפרסם את תגובותיהם ברשתות החברתיות, אולם מי שתפס את הפוקוס העיקרי היה האזרח מספר אחד: הנשיא ברק אובמה.

"רובין וויליאמס היה טייס, רופא, ג'יני, אומנת, נשיא, פרופסור, פיטר פן וכל מה שביניהם", כתב אובמה בהודעה שהוציא, "אבל הוא היה אחד ויחיד. הוא נכנס לחיינו כחייזר – אבל סיים אותם כשנגע בכל חלק מהרוח האנושית. הוא גרם לנו לצחוק. הוא גרם לנו לבכות. הוא העניק מכישרונו הבלתי נתפס באופן חופשי ובנדיבות לאלו שהיו זקוקים לו יותר מכל – מהחיילים שלנו המשרתים מחוץ לגבולות המדינה ועד לאנשי השוליים ברחובות שלנו. משפחת אובמה שולחת את תנחומיה למשפחת וויליאמס, לחבריו ולכל מי שמצא ייעודו בחיים הודות לרובין וויליאמס"

האקדמיה האמריקאית לקולנוע, הגוף שבוחר מדי שנה את הזוכים בפרס האוסקר (בו זכה וויליאמס ב-1997 על משחקו ב"סיפורו של וויל האנטינג"), פרסם את תמונתו של אלאדין והג'יני מתחבקים מתוך הסרט בכיכובו של וויליאמס, עם הכיתוב: "ג'יני, עכשיו אתה חופשי".

קונאן אובראיין קיבל את הבשורה במהלך שידור התכנית היומית שלו ברשת הכבלים tbs. התכנית מוקלטת מראש מספר שעות קודם לכן, אבל המנחה בחר להקדיש את הדקות האחרונות של התכנית בשידור חי כדי להתייחס למותו של וויליאמס בעזרתם של השחקן וויל ארנט והסטנדאפיסט אנדי ריכטר. "אני מבקש להתנצל בפני האנשים שנמצאים כאן בקהל שאני הוא זה שמבשר להם את הבשורה הזאת", אמר אובראיין, "זה כל כך נורא ומעציב בכל קנה מידה...המחשבות שלנו נמצאות עם משפחתו של רובין, עם האנשים שבהם נגע במהלך חייו".

סטיב מרטין, בן דורו של וויליאמס ואחד מחבריו הקרובים, כתב בטוויטר: "לא יכולתי להיות המום יותר מהאובדן של רובין וויליאמס, מענטש, כישרון גדול, פרטנר למשחק, נשמה ייחודית". ג'יי לנו, מי שגדל על מורשתו של וויליאמס והפך מסטנדאפיסט לכוכב טלוויזיה, כתב: "ראיתי אותו על הבמה בפעם הראשונה שהוא עשה אודישנים ומאז הפכנו לחברים טובים. זהו יום עצוב מאד".

"נקראתי על שם אחת מהדמויות שרובין וויליאמס ביצע בטלוויזיה, כשההורים שלי חיו עדיין באפריקה", סיפרה מינדי קיילינג, כוכבת 'מינדי', "הוא היה כל כך משמעותי לכל כך הרבה אנשים בכל כך הרבה מקומות". גם לינה דנהאם, יוצרת וכוכבת 'בנות', סיפרה שעצרה את צילומי העונה החדשה של הסדרה כדי שהצוות כולו יוכל להתייחד עם זכרו של השחקן והקומיקאי המבריק.

ביל קוסבי אמנם כבר היה כוכב גדול כשרובין וויליאמס רק התחיל את פריצתו למיינסטרים, אבל גם הוא זכה לעבוד ולהכיר את כישרונו. "אני המום"!, כתב בטוויטר שלו מתחת לתמונה של השניים בשחור-לבן. גם כוכבי "רחוב סומסום", התכנית בה התארח וויליאמס מספר פעמים לאורך הקריירה, דאגו לפרגן לשחקן בתמונה נוסטלגית.

"רובין וויליאמס הפך את העולם למקום קצת יותר טוב", ספד סטיב קארל לוויליאמס, "נוח על משכבך בשלום". מייקל ג'יי פוקס, שחזר לאחרונה לטלוויזיה ביחד עם וויליאמס, כתב: "אדיב ידוע, מצחיק בצורה אכזרית, גאון ונפש עדינה. איזה אובדן". ג'אד אפאטו, מי שאחראי כיום למרבית הקומדיות המצליחות של הדור החדש סיפר: "כשמלאו לי 18 התקבלתי לעבודה כמתמחה במועדון קומדיה, רק כדי להיות בקרבתו. גאון ואדם טוב לב שהפך את העולם למקום טוב יותר".

וויליאמס עצמו פרסם רק שבועיים לפני מותו ברכה לכבוד יום הולדתה של בתו מנישואיו הראשונים, זלדה ריי וויליאמס. "ברכות ויום הולדת שמח לזלדה ריי וויליאמס", כתב אז השחקן המנוח לצד תמונה בה הוא נראה עם בתו בילדותה, "היום היא בת רבע מאה אבל תמיד תישאר הילדה הקטנה שלי. אוהב אותך".