לפני שנה הזמינה מדינת ישראל את 25 המועמדים והמועמדות לאוסקר ואת מנחה הטקס לסיור פרטי בארץ הקודש – אבל אף אחד מהכוכבים לא הסכים להגיע. על פי דיווח סוכנות הידיעות הצרפתית AFP, עלות הסיור עומדת על כ-55 אלף דולרים, והוא ניתן כחלק מחבילות השי אותן מקבלים המועמדים בטקס האוסקר. בין הכוכבים שהשתתפו בטקס בשנה שעברה היו לאונרדו דיקפריו, מאט דיימון, ג'ניפר לורנס, קייט בלנשט, אדי רדמיין, סילבסטר סטאלון וקייט ווינסלט.

"זו הצלחה", אמר לסוכנות יוסף מונאייר מארגון הקמפיין האמריקאי למען זכויות הפלסטינים – התנועה אשר הובילה את המסע נגד השתתפות הכוכבים בסיורים לישראל לצד תנועת השמאל האמריקאית-יהודית "Jewish Voice for Peace" (קול יהודי לשלום), אשר תויג ברשתות החברתיות בהאשטאג #Skipthetrip. "אני שמח מאוד שאין סימן לכך שאנשים הלכו. אני חושב שברור שהניסיון להשתמש בשחקנים כדי להלבין את ישראל נכשל". דובר "קול יהודי לשלום" אמר כי הקמפיין "הביא תשומת לב והזכיר לאליטות בהוליווד שיש מחיר חברתי לכך שאתה מקושר עם כיבוש צבאי".

לפני הטקס ב-2016 פורסם כי ישראל תזמין את המועמדים בחמש הקטגוריות הבולטות ואת מנחה הטקס כריס רוק לראות את הארץ: "כל סלבריטי שיבוא לבקר אותנו יכול להעלות סלפי והערך הוא עצום", אמר אז מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי.

ל-AFP נמסר כי ג'ניפר לורנס מסרה את הסיור שקיבלה להוריה כמתנת יום הולדת, וכי הם ניצלו את הביקור. חתן האוסקר מארק ריילנס ("גשר המרגלים"), שנוהג לבקר את ישראל, אישר כי לא יבקר במדינה.

תגובת משרד התיירות לידיעה טרם התקבלה.