האם מייגן מרקל איבדה את הסיכוי לגלם את תפקיד חייה? דיווחים מעבר לים טוענים כי מרקל, אשתו לעתיד של הרווק המבוקש בעולם, הנסיך הארי, פספסה הזדמנות נחשקת וחד פעמית ברגע שהסכימה להצעת הנישואים.

כידוע, השחקנית (לשעבר) בת ה-36 החליטה עם אירוסיה להשאיר מאחוריה את קריירת המשחק שלה, הכוללת גם את התפקיד בסדרה "Suits", במטרה לקבל על עצמה את הטייטל המלכותי וכל הנלווה אליו. אך כעת מקור חושף בפני אתר "הסאן" כי מייגן נשקלה לתפקיד נערת בונד לצד דניאל קרייג. כזכור, בעבר לוהקו לתפקיד שחקניות דוגמת מוניקה בלוצ'י, ליה סידו, ג'מה ארטרטון, אווה גרין, האלי ברי, רוזמונד פייק, דניס ריצ'רד ועוד רבות ולוהטות.

"מייגן התאימה לתפקיד בצורה מושלמת", הוא סיפר. "בשנים האחרונות, התפקיד הלך לשחקניות שסומנו ככוכבות עולות, ומייגן לחלוטין נתפסה כמישהי כזאת לפני שהקשר שלה עם הארי הפך לפומבי. על פי הליהוק ביקשו למצוא כוכבת עולה נוצצת, וספציפית מישהי אמריקאית או קנדית".

על פי "הסאן", מפיקי הסרט יצרו לפני כשנה רשימה ובה שמות של חמש שחקניות לסרט "ג'יימס בונד" הבא – והיא, לכאורה, הייתה אחת מהן. אך אז מערכת היחסים בין השניים עלתה לכותרות, וההפקה הסיקה שמרקל מחוץ למירוץ – מה שצמצם את הרשימה לארבע השחקניות האחרות. "האירוסים שלה סימנו למעשה את סוף קריירת המשחק שלה, אז זאת הייתה המכה האחרונה". 

טוב נו, כפי שאומרים – לא בוכים על חלב שנשפך, ולתחושתנו, עוד הרבה עוגות גבינה מתוקות מחכות לה בדרך, עם החתונה שעתידה להתקיים באנגליה ב-19 במאי. מקסימום, תמיד אפשר להניח שנטפליקס תשמח לחסוך ליהוק עתידי ולפנות לך מקום בעונות הבאות של "הכתר".

mako תרבות בפייסבוק