"וונדר וומן 1984" היה אמור לצאת בסתיו הקרוב, אבל היציאה שלו נדחתה לקיץ 2020. מדובר בהרבה זמן לחכות לצפות שוב בגל גדות חורכת את המסך הגדול, אבל מי שהגיעו לכנס סינמה-קון בלאס וגאס השבוע זכו לקבל הצצה ראשונה לקטעים נבחרים מהסרט.

אז מה אנחנו יודעים עליה? לפי הדיווחים, הקטע שהוקרן בפני הבאים לכנס לא היה סצנה שלמה, אלא קטע ערוך שמשלב בין קטעים מהסרט עצמו לצילומים מאחורי הקלעים, כולל ראיונות עם הבמאית פטי ג'נקינס, שחשפה שבסרט הקרוב נראה את דיאנה כשהיא בשיא יכולתה, יכולה להוציא את המקסימום מהכוחות שלה, וכבר לא צריכה ללמוד אותם ואיך להשתמש בהם. באחת הסצנות שהוקרנו, דיאנה מפגינה את הכוחות שלה כשהיא זורקת מאבטח לאורך מסדרון, במה שנראה כמו הבית הלבן - מה שכבר קצת ספויילר לנו מראש, כי כבר ידוע שעלילת הסרט מתרחשת  ברובה בוושינגטון. חבל שהסרט לא מתרחש בזמננו, כי בהחלט היינו משלמים על כרטיס קולנוע כדי לראות עימות פיזי בין גל גדות לטראמפ, אבל גם רייגן זה נחמד.

מלבד הקטעים האלה, נחשפה גם לראשונה דמותה של צ'יטה, שמגלמת קריסטן וויג וצפויה להיות אחת הנבליות בסרט, אך נחשפה לצופים בצורתה האנושית הרגילה. הוקרנו גם קטעים שכבר נחשפו בפני הקהל בכנס קומיקון בסן דייגו, כולל סצנת קרב בתוך קניון, ודיווחים מההקרנות סיפרו גם שסטיב טרבור (כריס פיין) ודיאנה חידשו את מערכת היחסים ביניהם (אבל איך? ספרו לנו, כי אנחנו עדיין לא מבינים איך טרבור חזר לחיים אחרי "וונדר וומן" הראשון), ובאחת ההצצות נראו הולכים יד ביד.

מי שצפו בטיזרים מדווחים שהאייטיז בהחלט נוכחים שם, ושכל האסתטיקה של הסרט החדש צבעונית ומתאימה יותר לתקופה, ושונה מזו של הסרט הקודם. ג'נקינס וגדות הבהירו בראיונות שהן נחושות להפוך גם את הסרט הזה להצלחה, ולהמשיך להוכיח שגיבורות על יכולות להביא קהל לבתי הקולנוע וכסף לכיסי האולפנים, לא רק גיבורים.

מלבד "וונדר וומן 1984", אולפני וורנר וחברת הקומיקס די. סי. ניצלו את סינמה-קון כדי לחשוף גם כמות זעירה של פרטים על הסרט "ציפורי הטרף" בכיכובה של מרגו רובי, שחוזרת לגלם את הארלי קווין מ"יחידת המתאבדים", ותצטרף הפעם לשתי גיבורות חדשות מהניילונים. באי הכנס נחשפו לסצנות מאחורי הקלעים של "ציפורי הטרף", שצפוי לצאת גם הוא ב-2020, ולראיון עם במאית הסרט, קת'י יאן. יאן סיפרה על העולם בו הסרט מתרחש ואמרה: "זו לו גות'האם שראיתם אצל באטמן. הגות'האם שלנו הרבה יותר מבולגנת". בלאגן בסרט של די. סי.? זה נשמע כמו חידוש.

סרט נוסף שהוצג הוא "הגו'קר", בכיכובו של חואקין פיניקס, שיציג גרסה חדשה לדמותו של הפושע המוטרף מיְקוּם באטמן. הקטעים הקצרים שהוקרנו מהסרט הושוו ל"נהג מונית" של סקורסזה, כלומר אין מה לצפות לעוד הופעה קומיקסית ומוגזמת כמו זו של ג'ארד לטו ב"יחידת המתאבדים". נחזיק אצבעות.

View this post on Instagram

A post shared by CinemaCon (@cinemacon) on