סוואג באג (צילום: Splashnews)
סוואג באג. כי מה אפשר לתת לאנשים שיש להם הכל | צילום: Splashnews

לא כל המתמודדים בטקס האוסקר שנערך אתמול זכו ללכת הביתה עם הפרס המוזהב, כידוע, אבל איש מהם לא עזב את אולם קודאק בידיים ריקות: כל המועמדים ומגישי הפרסים קיבלו – כבכל שנה – חבילת מתנות מפנקת.

כמה מפנקת? שווייה של ה"סוואג בג", כפי שהיא מכונה, הגיע השנה ל-45 אלף דולרים. ערך החבילות הללו, שמופקות על ידי חברת "Distinctive Assets" כבר יותר מעשור, זינק בשנים האחרונות. בשנת 2003, למשל, הסתפקו הכוכבים בחבילה צנועה ששווייה 8,000 דולר בלבד.

לסיקור האוסקר המלא שלנו

אחרי שכללו בחבילות קודמות חופשות להוואי לצד קונדומים וטקילה, גם השנה לא אכזבו מפיקי המתנות ובחרו מגוון של פינוקים מפתיעים לכוכבים. החבילה הפעם כללה בין השאר טיול לאוסטרליה בשווי 12 אלף דולר, דיקור סיני בשווי 600 דולר ועשרה שיעורים עם מאמן אישי בשווי 850 דולר, אבל גם שיעורי קרקס לילדים בשווי 400 דולר, מתיחת פנים בשווי 5,000 דולר ואפילו תרסיס לניקוי חלונות של "ווינדקס".

בחבילה היה ניתן למצוא גם סיגריות אלקטרוניות, סניקרס מעוצבים בעיצוב אישי, שוקולדים יוקרתיים בשווי 100 דולר ויצירת אמנות דיגיטלית של האמן דן דאף. הפרסים, למקרה שתהיתם, הם אישיים ואינם ניתנים להעברה – חדשות לא ממש טובות עבור הכוכבות הצעירות שלא ממש יוכלו להשתמש במתיחת הפנים בקרוב.

בואו לפייסבוק שלנו!

המתנות נתרמות על ידי מגוון בעלי חברות שחלומם הוא לראות את הסלבס משתמשים במותגים שלהם בפומבי ומספקים להם פרסום יקר ערך. זה קורה לא מעט, מסתבר: ביונסה לבשה חולצת מעצבים שקיבלה באחד הטקסים לצילום השער של המגזין "אבוני" ואילו גווינית' פאלטרו, שהגישה פרס ב-2004, השתמשה בחופשה במקסיקו שקיבלה בחבילה באותה השנה כדי לנסוע לירח הדבש שלה עם הבעל כריס מרטין.

לאש פריי, מייסד "Distinctive Assets", מסביר: "הבחירה במותגים היא על בסיס הראשון זוכה, כי אנחנו מציעים בלעדיות בכל קטגוריה. אנחנו תמיד מחפשים מוצרים חדשים ויוצאו דופן, לא תמיד את היקרים ביותר. הפילוסופיה שלנו היא שכל המוסיף - מוסיף". קטע, זו גם הפילוסופיה שלנו בדיוק.

ג'ניפר לורנס בביקיני (צילום: Splash News, Splash news)
לורנס. בקרוב בחופשה חינמית באוסטרליה | צילום: Splash News, Splash news