בספטמבר יעלה למסכים הסרט The Old Man & the Gun(הזקן והאקדח) בבימויו של דיוויד לאורי (חברי הדרקון אליוט, סיפור רפאים) ובכיכובם של אליזבת מוס, סיסי ספייסק ורוברט רדפורד. הסרט, שמספר את סיפורו האמיתי של פורסט טאקר, שהצליח להימלט מבית הסוהר סאן קוונטין, ובגיל 70 הגיע לשיא בקריירת הפשע שלו. עבור רדפורד, מדובר בנקודת ציון חשובה במיוחד בקריירה כיוון שעל פי הודאתו שלו, מדובר בתפקיד המשחק האחרון שלו.

"לעולם אל תגיד לעולם לא", אמר רדפורד ל-Entertainment Weekly, "אבל הגעתי למסקנה שזה יהיה הסוף עבורי, מבחינת משחק, ואני אתקדם ואפרוש לאחר מכן כי אני עושה את זה מאז גיל 21. חשבתי, 'טוב, זה מספיק', ולמה לא לסיים במשהו עליז וחיובי?". ברור, מעשי שוד ידועים בעליצות שלהם. אבל רדפורד ידע לפתור גם את הקושי המוסרי הזה, והבהיר: "מה שמצא חן בעיני - ואני מקווה שזה יעבור בסרט - (טאקר) שדד 17 בנקים ונתפס 17 פעמים. זה גרם לי לתהות: תהיתי אם הוא לא פחד להיתפס כדי ליהנות מהריגוש האמיתי בחייו, שזו ההימלטות?". ובכן, מי כמוך יודע, מר קיד וקאסידי?

כבר ב-2016, כשקידם את חברי הדרקון אליוט, הביע רדפורד רצון לפרוש ממשחק ולהתמקד באחד מתחביביו המרכזיים: ציור. "נמאס לי ממשחק", אמר אז, "אני איש חסר סבלנות, אז קשה לי סתם לשבת ולצלם טייק אחרי טייק אחרי טייק. בנקודה הזאת בחיי, בגיל 80, (ציור) יספק אותי יותר כי אני לא תלוי באף אחד... אני חושב להתקדם בכיוון הזה ולא להמשיך לשחק".

אם אכן יממש את איומו ויפרוש ממשחק, רדפורד יותיר אחריו רפרטואר מפואר של חתיכות, וגם של קרוב ל-80 קרדיטים בתפקידי משחק שונים צשבר מאז 1960, כשהבולטים שבהם הם תפקידיו בהעוקץ, כך היינו, זכרונות מאפריקה, הלוחש לסוסים והכל אבוד. הוא זכה באוסקר על בימוי הסרט אנשים פשוטים ב-1980 וביים, בין השאר, גם את נהר זורם ביניהם, חידון האשליות וכאריות לכבשים.