עיר החטאים אווה גרין (צילום: Dimension Films)
תמונת המריבה | צילום: Dimension Films
צריך להיות מאד תמים כדי לחשוב שכל הסיפור הזה לא היה פרובוקציה מכוונת מראש. הפוסטר הרשמי לסרט ההמשך של "עיר חטאים" עלה היום (חמישי) לכותרות בגלל שהוא "סקסי מדי", או ככה לפחות ככה חושבים ב-Motion Picture Association of America, האיגוד שאחראי לצנזורה והגבלת הצפייה בסרטים חדשים שיוצאים לשוק.

האיגוד ביקש ממפיצי הסרט להמנע משימוש בתמונה של אווה גרין, שתוכננה לקדם את הסרט “Sin City: A Dame to Kill For”. הסיבה: "עירום הכולל שדיים והצגה של אזור הפטמה שנראים דרך החלוק". החברת שמפיצה את הסרט, Dimension Films, סירבה לתת את תגובתה.

"עיר החטאים" הינו מותחן פשע בבימויים של רוברט רודריגז, פרנק מילר וקוונטין טרנטינו משנת 2005. הסרט זכה להצלחה קופתית וביקורות טובות. סרט ההמשך יבויים אף הוא על ידי רודריגז וגרין וישתתפו בו בין היתר ג'סיקה אלבה, ג'וזף גורדון לוויט וברוס וויליס. הסרט צפוי לעלות למסכים ב-22 באוגוסט.

גרין, שלא השתתפה בסרט המקורי, לא זרה לפרובוקציות. השחקנית, שהשתתפה בין היתר ב"קזינו רויאל" ו-"300: עליית האימפריה", פרצה לראשונה ב"החולמים" הפרובקטיבי של ברנרדו ברטולוצ'י, שבמרכזו יחסי אהבה בין אח ואחות (גרין) לסטודנט אמריקאי אותו הם מכירים.