הסרט הבא של "יחידת המתאבדים" צפוי לצאת רק באוגוסט 2021, אבל כבר עכשיו ההפקה נתקלת בקשיים, ומאבדת את אחד הכוכבים הכי גדולים שלה. נכון, רוב הצופים מעוניינים בעיקר לראות את מרגו רובי חוזרת לתפקיד הארלי קווין, אבל גם לוויל סמית' יש תפקיד משמעותי בסרט בתור דדשוט, ואתמול נחשף שסמית' לא יופיע בסרט הבא. 

יש לציין שהליהוק של סמית' לסרט ההמשך מעולם לא אושר רשמית, אבל יודעי דבר בהוליווד מספרים שבאולפני האחים וורנר, שמפיקים את הסרט, הניחו שהוא ורובי יחזרו לגלם את אותם התפקידים. אבל סמית', על פי מקורות, לא יוכל להשתתף בסרט בגלל לוח הזמנים שלו. על פי הדיווחים, הלו"ז - שפעמים רבות משמש תירוץ לכוכבים הוליוודיים להתחמק מפרויקטים שהם לא מעוניינים לבצע בשום צורה - היה הגורם המכריע בהחלטה, שנעשתה על ידי שני הצדדים וברוח טובה, אם כי האנשים שמייצגים את סמית׳ לא סיפקו תגובה רשמית לידיעה וגם לא האולפנים. מה שאומר - אנחנו יכולים להרגיש חופשי לדמיין כמה תיאוריות קונספירציה, מריבות על שכר וסכסוכים עם שחקנים אחרים. סליחה אם אנחנו נשמעים ארסיים בנושא "יחידת המתאבדים 2", אבל... בואו, מדובר בסרט ההמשך לאחד הסרטים הכי תמוהים בשנים האחרונות. 

הפקת "יחידת המתאבדים 2" אמורה להתחיל בקרוב, עם ג׳יימס גאן שלקח את תפקיד התסריטאי והבמאי מדיוויד אייר. גאן פוטר לאחרונה מתפקידו כבמאי של הסרט השלישי בסדרת "שומרי הגלקסיה" (ששייכת למותג הקומיקס המתחרה, מארוול, ולאולפני דיסני) בגלל שציוצים ישנים שלו צצו, בהם הוא מתבדח על פדופיליה. סמית' עסוק בימים אלה בקידום של תפקידו בתור הג'יני בגרסת הלייב אקשן של "אלאדין", וגם מצטלם לסרט נוסף בסדרת "בחורים רעים". כדי לספק קצת נחמה לחובבי "יחידת המתאבדים", נזכיר שהארלי קווין תחזור בסרט סולו משלה, ושנכון לעכשיו, רובי עוד הכריזה על פרישתה מהפרויקט. כך או כך, גאן צפוי להציג צוות של אנטי-גיבורים חדשים מיקום הקומיקס של די. סי.