בשנת 1996 יצא "טריינספוטינג", דרמה-קומדיה-סרט סמים קשה, מטלטל ומצחיק. דני בויל הצעיר ביים את העיבוד לספר של ארווין וולש ויואן מקגרגור כיכב בתור רנטון המכור להרואין. הסרט הפך לקאלט, הפסקול שלו לאלבום מכונן, דני בויל לבמאי-על זוכה אוסקר ויואן מקגרגור לכוכב מגוון וקצת אבוד. 

עכשיו, אחרי שנים של שמועות וגישושים, בויל מכריז כי סרט ההמשך המצופה באמת קורה, וכי זה יהיה סרטו הבא. במסגרת פסטיבל טלורייד בקולורדו, אחרי הקרנה פומבית ראשונה של סרטו החדש של בויל "סטיב ג'ובס", הוענק לו פרס על מכלול יצירתו. במסיבה שאחרי הטקס הכריז בויל כי "טריינספוטינג 2" באמת יופק, וכי הוא מתכנן שזה יהיה סרטו הבא. הסרט יבוסס על ספר ההמשך שכתב וולש, "פורנו", וגם הפעם התסריט מופקד בידיו של ג'ון הודג', אחד התסריטאים הקבועים של בויל. 

עוד במאקו תרבות:

הבמאי הוסיף ואמר כי "ארבעת השחקנים רוצים לחזור ולעשות את זה, עכשיו זה רק עניין של למצוא זמן שבו כולם יכולים. זה מסובך כי שניים מהם משחקים בסדרות טלוויזיה אמריקאיות". בויל מדבר על ג'וני לי מילר ("סיק-בוי" בשבילכם) שמשחק בעיבוד לשרלוק הולמס "אלמנטרי" ועל רוברט קרלייל ("בגבי") שמשתתף ב"עד עצם היום הזה". אל שני אלה עתידים להצטרף כמובן מקגרגור ("רנטון") ויואן ברמנר ("ספאד"). 

טרם ידוע איך יראה הסרט, אך הספר עליו הוא מבוסס מציג את הדמויות כעשור אחרי אירועי הסרט הראשון. רנטון מנהל מועדון לילה, ספאד שוקל התאבדות וסיק-בוי עושה סרטי פורנו גאים. תוסיפו לזה את הבימוי החד של בויל ואנחנו בפנים. נתראה בשירותים.