קשה להפריז בגודל התרומה של אורסון וולס לקולנוע של היום. החזון של מי שביים, כתב וכיכב בסרטים כמו "האזרח קיין" ו"מגע של רשע", השפיע על במאים ויוצרים במשך עשרות שנים והציג חידושים (כמו צילום המנוף) שרלוונטיים גם 60 שנים אחרי. עם זאת, לקראת סוף הקריירה שלו, ליווה את וולס פרויקט מופתי אחד שלא הושלם מעולם. כעת, 19 שנים אחרי מותו, נראה שהמעגל עומד להיסגר.

לכבוד יום הולדתו ה-100 של וולס החליטו באולפני Royal Road Entertainment לרכוש את הזכויות ל"The Other Side of The Wind", שעלילתו מתכתבת באופן אירוני עם מה האירועים שהתרחשו במציאות. במרכז הסיפור עומד במאי שמנסה להשלים את יצירת המופת שלו, ונאבק לשם כך במערכת ההוליוודית שמנסה לחבל בהשלמתו. ג'ון יוסטון, דניס הופר ולילי פאלמר הם בין הכוכבים שהצטלמו לסרט שלא הושלם מעולם.

במהלך השנים נקלע הסרט למאבק משפטי ארוך ומתיש בין בתו של וולס, ביאטריס, שותפתו הוותיקה, השחקנית והמפיקה אויה קודאר וחברת ההפקות "L'Astrophore". ב-15 השנים האחרונות לחייו הקדיש את עצמו וולס להשלמת הסרט, לפני מותו ב-1985. בידי בעלי הזכויות החדשים נמצאים כיום 45 דקות ערוכות של חומר הגלם. השאיפה היא לשחרר את הסרט בזמן ל-6 במאי, 2015.