ההכרזה על המועמדים לפרס האוסקר גרמה לסערה קטנה כשהתברר שאחד הסרטים המרכזיים של השנה, "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות, לא קיבל אף לא מועמדות אחת, גם לא בתחומים טכניים כמו איפור, תלבושות או אפקטים מיוחדים. הרשת געשה על ההתעלמות הבוטה, אך יש אשה אחת שהאצילות שלה גברה על תחושת הקיפוח, גיבורה אחת שהתמודדה עם העלבון באלגנטיות וקלאס יוצאי דופן. מי זאת האישה הזאת אתם שואלים? האמזונה מראש העין כמובן, גל גדות, שממשיכה להפגין חינניות ונונשלנטיות של כוכבת אמיתית.

באירוע של חברת האיפור רבלון אותה היא מייצגת, גדות דיברה עם כתבת "Entertainment Tonight" לורן זימה, ונשאלה על מחאת המעריצים נגד החלטת האקדמיה. כיאה לשגרירה של נועם ורצון טוב, וכיאה למודל חיקוי לנשים ונערות ברחבי העולם, השחקנית הדגימה איך מתמודדים עם הסיטואציה בקלאס אינסופי. 

במקום להתלונן בעצמה על היעדר המועמדויות, גל הודתה למעריצים על התמיכה: "מאוד התרגשתי ונגעו לליבי כל האנשים שהתאכזבו מכך ש'וונדר וומן' לא היה מועמד, אבל אנחנו ממש לא עשינו את הסרט בשביל זה (מועמדות לאוסקר - א"ר)".

גל המשיכה להפגין פרספקטיבה בריאה ובוגרת בנושא: "אני חושבת שאתה לא יכול לקבל את הכל. עשינו את הסרט הזה והוא התקבל בדרך כזאת מדהימה ונהדרת, ואנחנו רוצים להישאר צנועים ולהוקיר תודה". בנוסף, היא הזכירה שהם ממשיכים לעבוד על סרט המשך לעלילות גיבורת העל, מה שפותח פתח עתידי לתיקון העוול: "הולך להיות לנו סרט נוסף, אז מי יודע? אולי בסרט הבא!".

גל, שילדה את בתה הקטנה לפני כעשרה חודשים, נשאלה על ידי הכתבת האם יש לה תכניות להרחיב עוד את המשפחה, פרט לשתי בנותיה הקטנות. גל ממש לא נראתה מוכנה להתמודד עם הריון נוסף ברגע זה, ואמרה: "הרגע עשיתי תינוקת! אני עדיין בג'ט לג מהתינוקת הקודמת". עם זאת, היא הוסיפה כי "אמא שלי מאוד תשמח מהשאלה שלך". מסתבר אם כן שדודות פולניות קיימות גם באמריקה, וכצפוי, גם עם החטטנות הזאת גל ידעה להתמודד באותו חן נונשלנטי שכבש את העולם בשנה האחרונה.

mako תרבות בפייסבוק