גרביטציה
החלל הרבה יותר קטן אם צופים בו בסמארטפון
היגיון בריא

הקולנוע הוא כבר לא המקום הבלעדי לראות סרטים היום. בכל רגע שבא לנו אנחנו מפעילים את שירות הסטרימינג האהוב עלינו, נכנסים ל-VOD או משכירים (סתם, אנחנו לא). עם זמינות כזאת, למי יש סבלנות לחכות שלכל החבר'ה יהיה נוח להגיע לצפייה משותפת? הספוילרים כבר אורבים ברשתות החברתיות ואנחנו לא ניתן לאף אחד להפיל אותנו. וזה עוד בלי שדיברנו על הניידות של הטאבלטים והסמארטפונים, שמענו אפילו על אנשים שצופים בסרטים בשירותים. בואו נראה אתכם חולקים את זה עם מישהו. אז אם כבר התרגלנו ללבד הביתי שלנו, מה מונע מאיתנו לעשות את אותו הדבר באולם הגדול? 

מדברת בטלפון בקולנוע (צילום: RichLegg, Istock)
ידעתי שהייתי צריכה להשאר בבית | צילום: RichLegg, Istock
לא צריך לדפוק חשבון

כשאתם לבד בקולנוע אפשר להגיב איך שבא לכם. אף אחד לא ייתקע בכם מבט עוין על גיחוך בבדיחה גסה, או יתקע בכם מרפק כשתנקרו מול המסך. לא צריך להסתיר דמעה מביכה בסצינות המרגשות או לנסות להסביר לבן זוג חופר לו מי זאת הבחורה עם המכנסיים הקצרים (הדמות הראשית! איפה היית שעה וחצי?) והכי חשוב: לא מתאים לכם? קמים והולכים. בלי הסברים, בלי ניתוחים מייגעים אחרי, בלי להחזיק לאף אחד את המעיל בתור לשירותים.

זוג משתעמם בקולנוע (צילום: thinkstock)
בואי נסכם שפעם הבאה כל אחד הולך לסרט אחר | צילום: thinkstock
ביחד ולחוד

קונספט חדש ומפתיע: אתם לא מצליחים להחליט לאיזה סרט ללכת ביחד? למה שכל אחד לא יילך לסרט שמתאים לו ואחרי זה תוכלו להשלים חוויות ביציאה? לא כל סרט שווה שתבזבזו עליו שעתיים מהחיים, אבל אף פעם לא מזיק להתעדכן בפרטים החשובים ממי שכבר היה שם וסבל בשבילכם. ככה לא תרגישו באמת לבד, תחסכו זמן יקר ובעיקר תוכלו לצפות במה שמהנה אתכם. הסוד לזוגיות מנצחת.

בקרוב נביא פופקורן מהבית? (צילום: חדשות 2)
פופקורן ענקי בבקשה. אני אסתדר לבד | צילום: חדשות 2
מי שאוכל לבד

חלק גדול מחווית הקולנוע זה להוציא במזנון סכום כפול ממה שהוצאתם על הכרטיס. פופקורן ענק וקולה מדוללת במים הולכים נפלא עם כל סרט שאפשר לחשוב עליו. החוויה הזאת יכולה להיות הרבה יותר כיפית כשהולכים לשם לבד. לא צריך להקשיב לאף אחד מקטר על הדיאטה או על המחירים המופקעים דווקא כשאתה מתים לקצת תירס קריספי ורווי מלחים בתור הבטן. שלא לדבר על הבאסה בלגלות שמישהו סיים לכם את כל הפופקורן ברגע הכי מותח או הסוגיה ההיגיינית של לחלוק מיכל קרטון עם עוד זוג ידיים שומניות.

אין תמונה
כבר לא צריך להצטרף לחברים עם טעם רע בקולנוע
אפשר לראות מה שרוצים 

קולנוע וייטנאמי זה הדבר שהכי מתחבר אליכם בעולם? אקספרסיונים גרמני הוא מה שגורם לכם לקום בבוקר? למה שתצטרכו לעבור שורה של עלבונות מהחבר'ה לפני שתצטרכו לוותר עליהם. צאו אל הסינמטק הקרוב אליכם ותגלו עולמות חודשים ומגוונים הרבה יותר מאוסף הפיצוצים הממוחשבים של סרטי המיינסטרים. בלי תכנון, בלי חרטות, תנו לעצמכם להיות מופתעים מבלי שאיש ישפוט אתכם בדרך. אחר כך כשכולם ידברו על סרט האהבה הצרפתי הזה תוכלו לחייך בממזריות ולספר איך ראיתם אותו ראשונים.

איש לבד בקולנוע (צילום: Michael Blann, Thinkstock)
אין כמו השקט והנינוחות של הצגת צהריים | צילום: Michael Blann, Thinkstock
הצגת צהריים

 אין דבר יותר כיפי מקולנוע ביום חופש. האולם הממוזג כמעט ריק לגמרי במהלך היום עם מינימום הפרעות ומקסימום מקום להתרווח. לא תמצאו כאן טינאייג'רים שלא שמעו על פונקצית ה"השתק" בטלפון, או זוגות שחושבים שקצת חושך יעלים את העובדה שהם מתמזמזים לעיני כל. זה רק אתם והפנסיונרים. אם יהיה לכם הרבה מזל (ואולי גם קצת חיבה לסרטים שלא בדיוק שברו קופות), תוכלו ליפול על אולם ריק לחלוטין. הפריוולגיה הכי גדולה שאפשר לחשוב עליה כשבאים לצפות בסרט.

כחול הוא הצבע החם ביותר (צילום: קולנוע לב)
לא רוצה לבוא איתי לסרט צרפתי? לא צריך! | צילום: קולנוע לב
דרך להכיר אנשים

תופתעו לגלות שלא רק אתם אוהבים ללכת לקולנוע לבד. אם אתם, כאמור, חובבי קולנוע איזוטרי כלשהו, זאת הזדמנות נפלאה להכיר עוד אנשים מוזרים ונפלאים כמוכם. בעצם הליכה לקולנוע היא אחלה דרך לברור את הדייט הבא שלכם. מעדיפים בחורה שאוהבת אקשן? גבר עם חיבה לקומדיות רומנטיות? לכו לסרט המתאים לכם ותדעו את מי עוד תפגשו באולם. מי יודע? אולי בפעם הבאה תהיה לכם סיבה טובה באמת לא ללכת לבד.

>> בואו לפייסבוק שלנו