האם עד יום מותו, רופרט גרינט ימשיך להישאל וגם להשיב בנושא סרטי "הארי פוטר"? כנראה שכן, ומתנצלים מראש שאנחנו מזינים את הסטיגמה הזו. ומצד שני - לא מתנצלים בכלל! תתמודד, אדוני. גרינט, שגילם את רון וויזלי בסדרת הסרטים המצליחה, מקדם בימים אלה את "תעלומת האלפא ביתא", מיני-סדרה בהפקת ה-BBC על פי ספרה של אגאתה כריסטי. במהלך אחד הראיונות שערך לרגל הסדרה, גרינט נשאל על ידי ה-"Radio Times" הבריטי אם הוא חוזר וצופה בסרטים בכיכובו, אחרי שלוהק אליהם כשהיה בן 10 בלבד. התשובה היא לא, עם הסתייגות.

גרינט הודה שהוא לא מסוגל בסרטים שביים דיוויד ייטס, כלומר החל מהסרט החמישי בסדרה - "הארי פוטר וגביע האש" - והלאה. "אני חושב שהמוקדמים יותר הם בסדר. עבר יותר זמן מאז. אני יכול לנתק את עצמי יותר מהילד ההוא", אמר. "צפיתי ב'הארי פוטר ואבן החכמים' לא מזמן, בפעם הראשונה מאז הקרנת הבכורה, והאמת שנהניתי להביט לאחור. אבל למאוחרים יותר - אני ממש לא מוכן. בטח אצליח לראות עד 'הארי פוטר והאסיר מאזקבאן'".

למרות שלא זכה בהכרח בכוכבות אליה הגיעו חבריו לקאסט, דניאל רדקליף שגילם את הארי ואמה ווטסון ששיחקה את הרמיוני, גרינט מעולם לא הפסיק לעבוד, ובשנים האחרונות מככב בעיקר בטלוויזיה (אולי ראיתם אותו ב"אישור מחלה"). העבודה הרצופה הזו גרמה לכך שלטענתו, הוא מתקשה להפריד את השחקן/כוכב שהוא מהאדם שהיה. "אני מתקשה לזכור את החיים לפני (הליהוק ל"הארי פוטר")", אמר בעגמומיות קלה באותו ראיון. "אני חושב שאיבדתי קצת מעצמי לאורך הדרך. עם התהילה, אתה כמעט מגלם דמות גם כשאתה לא מגלם דמות". נאחל לגרינט שיתגבר על המכשול הרגשי הזה כי בינינו, הסרטים רק מתחילים להשתפר אחרי "גביע האש". כן, אמרנו את זה!