סטארטרק
מה? אמרו לי לעלות על מדי א'
כשחושבים על סרט כמו "סטארטרק" עולים אוטומטית אסוציאציות כמו: "רומולנים" , "קלינגונים", "אנטרפרייז", שיגורים, טילי פוטון, קרבות חלל, אבל חברות צוות בלונדיניות בתחתונים בלבד זה עניין שכיח הרבה פחות. בתוך ים הפיצוצים והאפקטים שנדחסו בתוך הסרט החדש והמדובר של ג'יי. ג'יי. אברמס, בלטה סצנה לא שגרתית של השחקנית, אליס איב, המגלמת בסרט את ד"ר קרול מרקוס, שמסתובבת באנטרפרייז עם מעט מאד בגדים.

מעריצים רבים הביעו תמיהה לגבי הבחירה התמוהה להפשיט את הדמות ללא סיבה הגיונית. חלקם פנו אל התסריטאי, דיימון לינדלוף, בטוויטר בבקשה לקבל הבהרות להחלטה. לינדלוף הפתיע כשהודה כמעט מיד בטעות. "אני מודה בעובדה שהיינו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בהימנעות מהצגה לא מוצדקת של שחקנית כמעט עירומה", צייץ לידנלוף והוסיף, "הצגנו גם את קפטן קירק בתחתונים וללא חולצה במהלך שני הסרטים. אל תעשו את הטעות של לחשוב שהייתה כאן כל סוג של מיזוגניה".

"מה שאני רוצה לומר הוא שאני מבין את הטענות שלכם", סיכם לינדלוף את דבריו למעריצים, "אני לוקח אחריות מלאה ואשקיע יותר מחשבה לגבי הדברים בעתיד". עם או בלי קשר לתקרית המוזרה, עושה רושם שהכנסות הסרט החדש לא מצליחות להתרומם לגבהים להם ציפו באולפני פרמאונט. הסרט הכניס מעט יותר מ-80 מיליון דולר בסופ"ש הראשון להקרנתו, סכום נמוך משמעותית להערכות המוקדמות של הקיץ הנוכחי. אולי הטעות של לינדלוף הייתה שלא גרם לעוד שחקניות פוטוגניות להתפשט?

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו