אחוזה בגודל של כמעט 1,600 מטר מרובע והון עצמי כולל של 50 מיליון דולר. זה רק חלק מהרכוש שהחזיק הבמאי טום שאדיאק, שאחראי ללהיטים שהכניסו מעל ל-2 מיליארד דולר, ביניהם: הפרופסור המטורף", "אייס ונטורה" ו"ברוס הגדול מכולם". למרות זאת, החליט שאדיאק, האיש שגילה לעולם את ג'ים קארי, למכור את הבית ולוותר על הרכוש, כדי לעבור לגור בקרוואן בפארק.

הבמאי נפגע בתאונת אופניים בשנת 2007 והחל לסבול מפוסט זעזוע מוח, תופעה שנגרמת לאחר פגיעה בראש ומתבטאת בצלצולים באוזניים, כאבי ראש ותופעות לוואי אחרות שגם השפיעו על מצבו הנפשי. למרות שהתופעות נעלמו לאחר חצי שנה, הרופאים לא היו אופטימיים והעריכו בתחילה שהמצב ממנו סבל הינו קבוע. "הרגשתי אובדני באיזשהו שלב. זה היה סיוט. הדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות למישהו זה לדון אותו לבדידות, וכך הרגשתי". כשהחלים, החליט שאדיאק לעזוב את עסקי הבידור וביים סרט דוקומנטרי בשם "I AM", שמתאר את התקופה אותה עבר.

טיימליין קורטני
התמחה בקומדיות פרועות
בראיון שערך עם כתב מטעם "ביזנס אינסיידר", הוא מספר: "הערכתי מחדש את הדיסוננס בין עשיית כסף והשהות על הסט עם אנשים שלא מסוגלים להרשות את הדברים הכי בסיסיים למשפחות שלהם. זה נראה לי לא הוגן". שאדיאק הוסיף שבעיניו הוא לא ויתר על הכל כדי להיות מאושר. "מה שקרה לי ללא ספק התרחש מבפנים. אבל אחרי שוויתרתי על הכל הרגשתי יותר שמחה בחיי. הייתי יותר שבע רצון".

"אייס ונטורה", שיצא בשנת 1994, היה הסרט באורך מלא הראשון ששאדיאק ביים. הוא נעשה בתקציב של כ-15 מיליון דולר, והכניס מעל ל-100 מיליון. שאדיאק התמחה בקומדיות פרועות ועבד, בין היתר עם סטיב קארל, רובין וויליאמס ואדם סנדלר.