עם חשיפת השכר הזעום שקיבלה על תפקידה הראשי בלהיט הבינלאומי "וונדר וומן" - 300 אלף דולר בלבד לכל אחד משלושת הסרטים, "וונדר וומן", "באטמן נגד סופרמן" ו"ליגת הצדק העתידי" - מעריצים רבים יצאו נגד המהלך, בייחוד לנוכח ההצלחה הקופתית שלו. כעת, השחקנית הישראלית מגיבה לדיווחים, ונראה כי אין לה תלונות. כשנשאלה בשבוע החולף על ידי כתב "TMZ" מה דעתה על כך שאנשים יצאו להגנתה ואמרו שהיית צריכה לקבל משכורת גבוהה יותר, גדות אמנם לא הרחיבה אך ענתה בקצרה: "אני אסירת תודה ושמחה".

שכרה של גדות הפך לנושא לשיחה לאחר שנחשף כי קיבלה 300 אלף דולר בתמורה להשתתפותה בסרט הבכורה של דמותה, בהשוואה להנרי קאביל, שקיבל על פי הדיווחים כ-14 מיליון דולר בסרטו הראשון כסופרמן ב"איש הברזל". עם זאת, מאוחר יותר התברר כי הדיווחים היו שגויים, כשמקורות הבהירו למגזין "ואניטי פייר" שהסכום שקיבלה גדות הוא שכר בסיס בלבד, בעוד השכר שקאביל לכאורה קיבל (אם הוא אכן קיבל 14 מיליון, עובדה שלא קיבלה אישור רשמי) כלל בונוסים והשתתפות בסרטים נוספים. 

לפי המקורות שהבהירו את סוגיית השכר, "שחקנים שמתחילים סרט פרנצ'ייז מקבלים שכר בסיס, ואם הפרנצ'ייז מצליח, הם ירוויחו עוד הרבה כסף". בנוגע לשכרה של גדות בהשוואה לקאביל, המקורות הסבירו כי אם משווים את שכר הבסיס ושאר פרטי החוזה של שניהם, "היא קיבלה לפחות כמו שהוא קיבל". אם משווים את שכר הבסיס שגדות קיבלה לשחקנים אחרים, מצבה באמת לא נראה כל כך עגום: כריס המסוורת' ורוברט דאוני ג'וניור קיבלו לפי הדיווחים פחות מ-500 אלף דולר כמשכורת בסיס בסרטים הראשונים בסדרת "ת'ור" ו"איירון מן", וכפי שכבר סיפרנו בעבר, לפי דיווחים אחרים, שכר הבסיס של כריס אוונס בסרט הראשון בסדרת "קפטן אמריקה" היה גם הוא באזור ה-300 אלף דולר.

גדות צפויה לקבל סכומי כסף נאים כבונוסים מעבר לשכר הבסיס המדווח, והיא עומדת גם לקבל משכורת גבוהה בהרבה בתמורה להשתתפותה בסרט הבא בסדרת "וונדר וומן". לאור ההצלחה הגדולה של הסרט הראשון, המשא ומתן בנוגע להשתתפותה לסרטים הבאים של DC צפוי להניב לה סכומים שהולמים את מעמדה החדש בהוליווד. 

 

ועכשיו גם ברדיו: אסי עזר ורותם סלע חוזרים עם תכנית קיץ חדשה

תכנית הקיץ של אסי עזר ורותם סלע ברדיו תל אביב (102FM) חוזרת מהיום (א', 2 ביולי) למשך חודש, אחרי שבקיץ הקודם שברה התכנית שיאי האזנה (ברדיו) וצפייה (בפייסבוק). התכנית תשודר מדי יום בין 14:00-16:00 ברדיו תל אביב ובעמוד הפייסבוק של אסי עזר. גם הקיץ יתארחו באולפן של אסי ורותם מיטב אמני ישראל בהופעות חיות והמאזינים יוכלו לזכות בפרסים יוקרתיים במגוון שעשועונים.  

אסי עזר ורותם סלע רדיו תל אביב (צילום: tal shachar photographer,  יחסי ציבור )
ומתי בקולנוע? סלע ועזר | צילום: tal shachar photographer, יחסי ציבור

mako תרבות בפייסבוק