בראיון שערכה ל"Digital Spy" מספרת השחקנית הצעירה, קלואי מורץ, כי אין בכוונתה לחזור לתפקיד שגילה אותה לעולם. מורץ שמשחקת מאז שהייתה בת 7, פרצה לתודעה בתפקידה כ"היט גירל" בסרט "קיק אס" בשנת 2010 ובסרט המשך שלו שיצא בשנה שעברה.

"לצערי, אני חושבת שסיימתי עם הדמות הזו", היא אומרת. "היט גירל הייתה דמות קולית מאוד, אבל אני לא חושבת שיהיו עוד סרטים. אתה עושה את הסרטים האלו למעריצים, אבל היום נראה שכולם מורידים אותם באופן לא חוקי מהאינטרנט במקום ללכת לבתי הקולנוע". אמרה מורץ לאחר שהסתבר ש"קיק אס 2" הפך לאחד מהסרטים שהורדו פיראטית הכי הרבה פעמים בשנה האחרונה. "אנחנו צריכים להוכיח למפיצים שאנחנו יכולים להרוויח מסרט שלישי או רביעי – אבל בגלל שלא הלך לנו, אנחנו לא יכולים לעשות עוד אחד. אם אתם רוצים יותר מסרט אחד, כולם חייבים לראות את הסרטים בבתי הקולנוע. זה הכול מספרים".

אין תמונה
נתגעגע
בנוסף מאוכזבת מורץ מהאופן בו הוליווד מתמודדת עם גיבורות על נשיות. "כל פעם שיש גיבורה ראשית, היא תמיד תהיה מינית יותר מאשר דמות גברית. אני לא חושבת שזה קול, זה די עצוב", אמרה השחקנית. מורץ מביעה תקווה להמשיך ולגלם גיבורות על בעצמה: "אני אשמח לשנות את זה. בתקווה יהיו עוד גיבורות על בעתיד שלי. אני הבנתי שהולך להיות סרט של 'וונדר וומן', אני מקווה שהם לא יהפכו גם אותה למאוד מינית".

הפקת שני סרטי "קיק אס" עלתה בסביבות 28 מיליון דולר לכל סרט. בעוד שהסרט הראשון הצליח להניב מעל ל-96 מיליון דולר, הסרט השני הרוויח 60 מיליון דולר ובכך נחשב להצלחה מסחרית קטנה יותר.