מתברר שלמרות הצעקה שמרימות כוכבות הוליווד בתקופה האחרונה, פערי השכר בין גברים לנשים עדיין קיימים ומרגיזים מאי פעם. הגילוי האחרון בתחום - דוויין "הרוק" ג'ונסון קיבל שכר של 22 מיליון כדי לככב ב-"Jungle Cruise", סרט לייב אקשן של דיסני, שמבוסס על אחד המתקנים המוכרים בדיסנילנד (כמו "שודדי הקאריביים", בשעתו), ושצפוי לצאת ב-2019 או 2020. אמילי בלאנט, שמככבת לצדו, הרוויחה רק 9 מיליון דולר על הסרט. זאת אומרת "רק" הרבה כסף לעומת ההמון כסף שג'ונסון הרוויח. 

ג'ונסון הוא אכן אחד הכוכבים המובילים כיום בהוליווד ואין סיבה שהוא לא ירוויח סכום נכבד עבור הסרט, אבל הפער בין שני השחקנים במקרה הזה תמוה. ג'ונסון מקבל יותר מפי שתיים מאשר בלאנט, שהפכה בשנתיים האחרונות לכוכבת ענקית בזכות עצמה, וזה אפילו לא שיתוף הפעולה הראשון של עם דיסני בתפקיד ראשי: היא מרי פופינס, למען השם!

ג'ונסון יקבל את אותו הסכום - 22 מיליון דולר - גם עבור הסרט "Red Notice", בו הוא משחק לצדה של גל גדות. עדיין לא ברור כמה גדות תקבל על הסרט, אבל לא נופתע אם גם שם יהיה פער לא קטן. ובכל זאת - המקרה של בלאנט מקומם יותר. גדות היא אמנם כוכבת ענקית ופרצה מהר מאוד מאלמוניות לשורה הראשונה של כוכבי הוליווד, אבל היא בכל זאת חדשה יחסית בסצנה ואין לה את הרזומה הנכבד של בלאנט. מעבר לפער בין המשכורות של השניים, הסכום שבלאנט מקבלת על הסרט לא מייצג את הסטטוס שלה בהוליווד גם מבלי להשוות אותו לזה של ג'ונסון. יכול להיות שהגיע הזמן להחליף סוכנים?