כבר בהערכות המוקדמות של 2013 סומן "הזאב מוול סטריט", סרטו החדש של מרטין סקורסזה, כאחד החשובים של השנה. תאריך ההפצה שלו, שנקבע ל-15 בנובמבר, צפוי להציב אותו בעמדה מובילה במרוץ לאוסקר הבא. הבוקר (שני), חמישה חודשים לפני הבכורה העולמית, משחררים אולפני פרמאונט הצצה ראשונה לסרט החדש.

עלילת "הזאב מוול סטריט" מבוססת על ספר הזיכרונות של ג'ורדן בלפורט (אותו יגלם לאונרדו דיקפריו), ברוקר מצליח ועשיר בבורסה של ניו יורק, שנקלע למלכוד במסגרת מאבק הכוחות בעולם הפשע הכלכלי במדינה. בלפורט משתתף במעילת ענק בכספי המשקיעים ב-1998, המערבת גם שחיתויות בקרב ראשי הבנקים הגדולים והתערבות של המאפיה, ומסרב לשתף פעולה עם רשויות החוק. את התסריט כתב לא אחר מאשר יוצר "הסופרנוס", טרנס ווינטר.

הדבר הבולט ביותר בטריילר הזה הוא שאין בו שום דבר שמזכיר ולו במעט את הטון שהתרגלנו לצפות לו בסרטים של סקורסזה. הכותרות הצבעוניות, המסיבות הפרועות, והבדיחות הקטנות לאורך הטריילר נראות קצת כמו ייצור כלאיים שנוצר אחרי לילה של שכרות בין סופיה קופולה וג'אד אפאטו. כל זה לא אומר, כמובן, שהתוצאה הסופית תהיה טובה יותר או פחות. אבל הטריילר הזה כן מגביר את הסקרנות לגבי הסרט החדש, ולו בכדי לראות אם סקורסזה החליט להמציא את עצמו מחדש.

לצדו של דיקפריו יככבו בסרט שורה ארוכה של כוכבים נוספים: מת'יו מקונהיי (שנראה רזה מתמיד בעקבות תפקידו ב"מאד"), ג'ונה היל,  ז'אן דוז'רדאן (זוכה האוסקר מ-2011), רוב ריינר, ג'ון פאברו ורבים נוספים.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו